تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
هزینه تبلیغ در اسکار اعلام شد
تاريخ:بيست و يکم اسفند 1401 ساعت 09:50
|
کد : 274508
|
مشاهده: 410
پوشش تلویزیونی مراسم اسکار با پخش حدود ۶۰ تا ۷۰ آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیهای همراه است که متوسط هزینه هر کدام، دو میلیون دلار میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، شبکه ABC (شرکت پخش رسانهای آمریکا) که متعلق به کمپانی دیزنی و پخشکننده رسمی جوایز سالانه آکادمی اسکار است، در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری مراسم نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد که تمام تبلیغات تلویزیونی این مراسم پربیننده را فروخته است.
پخش تلویزیونی مراسم اسکار شامل ۶۰ تا ۷۰ آگهی تبلیغاتی است که بنا بر اعلام منابع آگاه کمپانی دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه بین ۱.۶ میلیون دلار تا ۲.۱ میلیون دلار دریافت میکند (حدود ۳ میلیارد تومان برای هر ثانیه).
سال گذشته کمپانی دیزنی، ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار برای هر آگهی ۳۰ ثانیهای در حین پخش تلویزیونی اسکار دریافت میکرد اما با توجه به کاهش مخاطبان تلویزیونی مراسم اسکار در چند سال اخیر، امسال کمی هزینههای تبلیغاتی را کاهش داده است.
در مراسم اسکار ۲۰۲۲ در مجموع ۱۳۹ میلیون دلار از محل ۷۰ آگهی در پخش تلویزیونی برای کمپانی دیزینی درآمدزایی داشت؛ در حالی که ۱۵.۸ میلیون دلار نیز از محل ۴۸ آگهی در پخش مراسم فرش قرمز کسب شد.
پخش مراسم اسکار در سال ۲۰۲۲ از شبکه ABC در مجموع ۱۶.۶ میلیون بیننده جذب کرد که ۵۸ درصد بیش از ۱۰.۵ میلیون بینندهای بود که در سال ۲۰۲۱ این رویداد سینمایی را تماشا کردند. سایر مراسمها از جمله جوایز امی و گرمی نیز در سالهای اخیر شاهد کاهش شدید بینندگان تلویزوینی بودهاند.
مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (بامداد دوشنبه ۲۲ اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار میشود و امسال فیلم «همهچیز همه جا به یکباره» با کسب ۱۱ نامزدی اسکار شانس بالایی برای درخشش در جوایز اسکار دارد و فیلم آلمانی «در جبهه غرب خبری نیست» و «بنشیهای اینیشرین» نیز هرکدام ۹ نامزدی دریافت کردهاند.
http://sanatnews.ir/News//274508
برچسب ها :
آگهی تبلیغاتی
,
اسکار
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز