شنبه 6 مرداد 1403
صنعت و جامعه
به گزارش صنعت نیوز، رئیس شورای شهر تهران گفت: زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود و باید طبق معمول به روال کار خود ادامه دهد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیران عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و سازمان تاکسیرانی شهر تهران توافقنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان ثبت احوال اعلام کرد که پایگاه خانوار این سازمان مبنای تغییر ساختار خانوار برای دریافت یارانه خانواده‌ها است.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی حواشی میان اعضای شورا و مجموعه شهرداری تهران گفت: باید برای خدا کار کرد. بی‌تردید کف زدن‌ها و احسنت‌گفتن‌های سیاسی پایدار نخواهد بود.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که ناوگان اتوبوسرانی تهران اربعین امسال تا عمود ۶۶۲ خدمات‌رسانی می کند و تا کنون دستور اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است.
به گزارش صنعت نیوز، متعاقب تکمیل مطالعات مهندسی ارزش و بررسی‌های صورت گرفته براساس استانداردهای اجرایی، عملیات ریل گذاری و روسازی مسیر خط متروی تهران – اسلامشهر از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود در صورت تامین به موقع منابع مالی، اواخر سال ۱۴۰۴ این عملیات به پایان برسد.
به گزارش صنعت نیوز، صبح امروز بعد از ۱۷ سال مجموعه فرهنگی و ورزشی قائم با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد.
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح سی و نهمین مرکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی پویاشهر ویژه کودکان کار پایتخت خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا را تشریح کرد.
به گزارش صنعت نیوز، یک عضو شورای شهر تهران گفت: شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند و بدون هیاهو هر دم در هوس جای دیگر نباشد.
به گزارش صنعت نیوز، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را اعلام کرد.
به گزارش صنعت نیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از نبود دستگاه‌های کارتخوان بلیت در خطوط تندروی اتوبوس گلایه کرد.
به گزارش صنعت نیوز، امروز (دوشنبه) و با حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) افتتاح شد و آغاز به کار کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت متروی تهران در خصوص آخرین وضعیت احداث تراموا در تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا پایان نیم سال اول سال جاری مطالعات تراموا به اتمام می‌رسد و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیز ۱۲ تا ۱۴ ماه زمان اجرای احداث تراموا در تهران در نظر گرفته شده است.
به گزارش صنعت نیوز، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه «عطر سیب» همزمان با شروع ماه محرم خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ما ۱۴۳۰ شهر در کشور داریم و آتش نشانی‌ها در کشور سالانه ۲۵۰ هزار عملیات انجام می‌دهند.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی مجدد نرخ تاکسی‌های برقی با مشورت و هماهنگی شورای شهر تهران خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای تدوین طرح جامع امداد هوایی کلانشهر تهران خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده انتظامی کشور در پیامی از تلاش مجموعه انتظامی برای تامین امنیت انتخابات و همراهی مردم با پلیس در این امر قدردانی کرد.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است