پنج شنبه 24 خرداد 1403

محمد عباسی ، سرمربی برق شیراز شد

  تاريخ:دوم تير 1387 ساعت 11:38   |     کد : 1536   |     مشاهده: 487
به گزارش صنعت نیوز، محمد عباسی بازیکن سابق برق شیراز و یکی از مربیان این تیم در فصل گذشته لیگ برتر ، به عنوان سرمربی تیم فوتبال برق شیراز انتخاب شد.

به گزارش صنعت نیوز، محمد عباسی بازیکن سابق برق شیراز و یکی از مربیان این تیم در فصل گذشته لیگ برتر ، به عنوان سرمربی تیم فوتبال برق شیراز انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مدیر عامل این باشگاه ، شنبه با اعلام این خبر گفت :عباسی از بازیکنان و مربیان خوب باشگاه برق شیراز است که سابقه درخشان وی برای مردم فارس و علاقه مندان به فوتبال مشخص می‌باشد و با درایتی که دارد قطعا شاهد تحول در فوتبال برق خواهیم بود.

رسول فلاح ادامه داد:دوست داشتیم درخدمت محمود یاوری که زحمت زیادی برای فوتبال فارس و برق کشیده است باشیم امابه دلیل محدودیت مالی نتوانستیم با وی کار را ادامه دهیم .

مدیر عامل باشگاه برق شیراز اضافه کرد: برای یاوری سرمربی سابق تیم برق شیراز که یکی از شهروندان شیرازی محسوب می‌شود،آروزی موفقیت داریم و وی هر کجا که باشد از تجربیات گرانبهایش استفاده خواهیم کرد.

وی گفت : تیم برق شیراز متعلق به مردم فارس است و ازمسوولان استان فارس و آنهایی که دلشان برای ورزش فارس می‌سوزد تقاضا داریم تیم برق را رها نکنند تابتوان باقدرت در مسابقات مختلف فوتبال کشور حضور یافت ضمن اینکه موفقیت این تیم نیز برای همه فارسی‌ها افتخار است .

به گزارش ایرنا، محمد عباسی ، کار حرفه‌ای فوتبال خودراازباشگاه برق شیراز آغاز کرد و طی دوران بازیگری به عضویت تیم ملی درآمد و سپس به عنوان مربی و سرمربی در باشگاه برق خدمت کرد.

اوبرای دومین باراست که به عنوان سرمربی تیم برق شیرازانتخاب می‌شود.

http://sanatnews.ir/News/1/1536
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است