چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

دیدار دوستانه فوتبال ایران و روسیه، اواخر آبان

دیدار دوستانه فوتبال ایران و روسیه، اواخر آبان
  تاريخ:سی ام شهريور 1401 ساعت 11:22   |     کد : 270048   |     مشاهده: 608
به گزارش صنعت نیوز، والری کارپین سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد: دیدار دوستانه این تیم با ایران اواخر آبان برگزار می‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، والری کارپین سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد: دیدار دوستانه این تیم با ایران اواخر آبان برگزار می‌شود.

شب گذشته یوفا اعلام کرد تیم ملی فوتبال روسیه به دلیل جنگ با اوکراین از حضور در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ محروم شده است. روس‌ها پیش از این مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم از دست داده بودند. هر چند تیم ملی فوتبال روسیه از حضور در مسابقات ورزشی محروم شده است، اما این تیم هم چنان به روند آماده سازی و برگزاری اردو‌های تدارکاتی خود ادامه می‌دهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال روسیه انجام داده قرار است یک بازی دوستانه بین این ۲ تیم انجام شود. والری کارپین سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه خبر از بازی دوستانه با ایران داد و گفت: ممکن است این بازی در تاریخ ۱۵ یا ۱۶ نوامبر (۲۴ یا ۲۵ آبان) در تهران یا در دوحه برگزار شود. هنوز تاریخ بازی دوستانه ما با بوسنی قطعی نیست. ما شرایط سیاسی را دنبال نمی‌کنیم، بلکه کار خودمان را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه همچنین درباره محروم شدن این تیم از مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ و شایعات انتقال فوتبال این کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: قطعا تا ۶ ماه آینده این انتقال ممکن نیست. البته این نظر من است. اگر این انتقال را برای چند سال آینده در نظر بگیریم احتمال آن وجود دارد.

http://sanatnews.ir/News/1/270048
Share

دیدار دوستانه فوتبال ایران و روسیه، اواخر آباندیدار دوستانه فوتبال ایران و روسیه، اواخر آبان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است