شنبه 6 مرداد 1403
سرمايه
به گزارش صنعت نیوز، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای دستورالعمل الزام تطبیق کد ملی و کد پستی در زمان درخواست دسته چک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. براین اساس ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان اجباری است.
به گزارش صنعت نیوز، صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم در دومین روز معاملاتی ۹۳۷ میلیون دلار حجم ثبت کردند.
به گزارش صنعت نیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) با افت ۲ هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۴۲ واحد ایستاد.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز چهارشنبه (۲۴ جولای) ثابت بود و سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند که می‌تواند بر جدول زمانی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
به گزارش صنعت نیوز، گمرک اعلام کرد که واردات شمش طلای استاندارد در چهار ماهه امسال به ۱۲ تن و ۲۶۰ کیلوگرم و به ارزش ۷۷۹ میلیون دلار رسیده است.
به گزارش صنعت نیوز، در چهاردهمین نشست از دوره دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که با محور بررسی شرایط اقتصاد کشور و راهکارهای برون‌رفت از این چالش‌ها و مشکلات برگزار شد، نمایندگان بخش‌های مختلف و فعالان بخش خصوصی کشور به ارائه نقطه نظران خود پرداختند.
به گزارش صنعت نیوز، بیت‌کوین پس از پنج هفته به ۶۷هزار و ۵۰۰ دلار رسید.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار بیش از یک درصد کاهش یافت، زیرا دلار آمریکا تقویت شد.
به گزارش صنعت نیوز، هند با اعلام حمایت از ایجاد سیستم پرداخت بریکس تاکید کرده است چنین تصمیمی نمی‌تواند عجولانه اتخاذ شود.
به گزارش صنعت نیوز، رمزارزهای دیجیتال رشد کردند و بیت‌کوین بیش از چهار درصد جهش کرد.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت طلا امروز (۱۶ جولای) افزایش یافت، زیرا اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، کاهش نرخ بهره را در سپتامبر تقویت کرد، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات بیشتر اقتصادی ایالات متحده برای نشانه‌های بیشتر سیاست پولی بودند.
به گزارش صنعت نیوز، احتمال افزایش نوسان قیمت کالاها در آستانه انتخابات آمریکا وجود دارد.
به گزارش صنعت نیوز، پس از ترور نافرجام ترامپ، قیمت بیت‌کوین بالا رفته و میم کوین‌ها نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت طلا در روز جمعه (۱۲ جولای) بالای ۲۴۰۰ دلار در هر اونس بود و سومین افزایش هفتگی متوالی خود را در پیش گرفت، زیرا سرمایه‌گذاران مطمئن شدند که فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در مسیر کاهش نرخ بهره به زودی قرار دارد.
به گزارش صنعت نیوز، بازار سرمایه پس از دو روز رشد چشمگیر، امروز با افت مواجه شد و شاخص کل با کاهش ۵۱۳۴ واحد به رقم دو میلیون و ۲۲۱ هزار واحد رسید.
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن توسط سرپرست ریاست جمهوری به بانک مرکزی ابلاغ شده است گفت: اقساط ای تسهیلات به صورت پلکانی است و در دو سال اول مبلغ اقساط ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت بیت‌کوین در ۶۲ هزار دلار ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس‌کل بانک‌مرکزی گفت: یکی از اهداف اساسی ما افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی بوده و اطمینان می‌دهم که ذخایر آزاد ارزی و ذخایر طلای بانک مرکزی در حال افزایش است.
به گزارش صنعت نیوز، یکی از بنیانگذاران مایکرواستراتژی پیام تکان دهنده‌ای در مورد بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، در بحبوحه رکود فعلی منتشر کرده است.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۸ ژوئن) و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت اما به سمت سومین افزایش سه ماهه متوالی خود پیش رفت، در حالی که سرمایه‌گذاران به داده‌های تورم ایالات‌متحده تمرکز داشتند که می‌تواند موضع فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره را روشن کند.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است