معرفی ۱۲ هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی
|
وزیر صمت عازم قزاقستان شد
|
روایت وزیر صمت از تلاطم بازار خودرو
|
تامین ورق خودرو، میلگرد و شمش فولادی بدون محدودیت
|
امروز ایران در جایگاه کشورهای تحریمکننده است
|
پرداخت تسهیلات با سود پایین به شرکتها برای حفظ کارگران
|
ایستادگی تولید؛ جنگ چرخ صنعت را متوقف نکرد
|
اعتراض رسمی وزارت صنعت به تخریب زیرساختهای صنعتی ایران در حملات اخیر
|
مشوق سرمایهگذاری در شهرکهای صنعتی تا پایان سال تمدید شد
|
هدفگذاری تجارت یک میلیارد دلاری میان ایران و تاجیکستان
|
وزیر صمت: فولاد مبارکه پشتوانهای برای توسعه و آبادانی کشور است
|
تأمین یارانه مورد نیاز بخشهای آسیبپذیر تولید و صنعت بهطور هدفمند
|
وزیر صمت: تامین خوراک صنایع پتروشیمی نقش مهمی در مزیت تولید دارد
|
سه شنبه 2 تير 1405
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نیمه جنوبی خط یک مترو پایان هفته سرویسدهی دارد
تاريخ:هشتم خرداد 1404 ساعت 09:01
|
کد : 303754
|
مشاهده: 163
قائم مقام عملیات شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از توقف موقت عملیات بهسازی نیمه جنوبی خط یک متروی تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ خرداد خبر داد.
به گزارش ایسنا، رضا حشمتی در توضیح بیشتر اعلام کرد: این وقفه با هدف ساماندهی تجهیزات اجرایی، بازچینی زیرساختهای کارگاهی و در چارچوب هماهنگیهای از پیش تعیین شده با واحدهای اجرایی انجام میگیرد.
وی افزود: همچنین با توجه به فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد، عملیات عمرانی پروژه از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ خرداد نیز متوقف خواهد بود.
حشمتی با تأکید بر اهمیت این پروژه گفت: نوسازی خط یک مترو که از اواخر سال گذشته با هدف ارتقاء ایمنی سیر و بهبود عملکرد ناوگان آغاز شده است، از هفته پایانی خردادماه مجدداً طبق برنامه زمانبندی از سر گرفته خواهد شد و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. در این مدت، حرکت قطارها با محدودیتهای از پیش اعلام شده همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: فاز بعدی این پروژه شامل نوسازی و بهسازی مسیر حدفاصل ایستگاه علیآباد تا ایستگاه شوش خواهد بود. این محدوده شامل ایستگاههای شهید بخارایی، پایانه جنوب و شوش است که در ادامه عملیات، تحت فرآیند نوسازی قرار میگیرند.
با این حال، پیش از آغاز فاز دوم، لازم است حدود ۲۷۰ متر باقیمانده از فاز نخست تکمیل شود تا بستر مناسب برای اجرای مرحله بعدی فراهم شود.
قائممقام عملیات شرکت بهرهبرداری متروی تهران با قدردانی از صبوری و همراهی مسافران محترم خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مجموعه مترو معطوف به ارتقاء کیفیت خدمات، ایمنی سفرهای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، اطلاعات تکمیلی درباره زمانبندی دقیق فازهای بعدی از طریق اطلاعیههای رسمی شرکت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
http://sanatnews.ir/News//303754
برچسب ها :
مترو
,
شهرداری تهران
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
آخرين اخبار
برگزاری نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
اندروید ۱۷ مشکلات بیشتری برای گوشیهای گوگل ایجاد کرد
با این درمان دیگر نیازی به جراحی تعویض مفصل زانو نیست
خوشبختی از نگاه نسل Z
پزشکیان عازم پاکستان شد
آغاز ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی از امروز
تجهیز ۱۲ هزار مدرسه به نیروگاه خورشیدی
نحوه فعالیت مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا
واکنش لیبرمن به توافقات در سوئیس
گرما در چند شهر اروپا رکورد زد؛ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه
هوش مصنوعی جایگزین ۲۱ هزار کارمند اوراکل شد
نفتالی بنت: اظهارات نتانیاهو درباره آزادی عمل در لبنان دروغ است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز