معرفی ۱۲ هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی
|
وزیر صمت عازم قزاقستان شد
|
روایت وزیر صمت از تلاطم بازار خودرو
|
تامین ورق خودرو، میلگرد و شمش فولادی بدون محدودیت
|
امروز ایران در جایگاه کشورهای تحریمکننده است
|
پرداخت تسهیلات با سود پایین به شرکتها برای حفظ کارگران
|
ایستادگی تولید؛ جنگ چرخ صنعت را متوقف نکرد
|
اعتراض رسمی وزارت صنعت به تخریب زیرساختهای صنعتی ایران در حملات اخیر
|
مشوق سرمایهگذاری در شهرکهای صنعتی تا پایان سال تمدید شد
|
هدفگذاری تجارت یک میلیارد دلاری میان ایران و تاجیکستان
|
وزیر صمت: فولاد مبارکه پشتوانهای برای توسعه و آبادانی کشور است
|
تأمین یارانه مورد نیاز بخشهای آسیبپذیر تولید و صنعت بهطور هدفمند
|
وزیر صمت: تامین خوراک صنایع پتروشیمی نقش مهمی در مزیت تولید دارد
|
پنج شنبه 4 تير 1405
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
انتقاد تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده
تاريخ:بيست و پنجم ارديبهشت 1404 ساعت 10:04
|
کد : 302936
|
مشاهده: 549
به گزارش صنعت نیوز، وزیر صمت در واکنش به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده گفت: این تصمیم که بدون حضور نماینده وزارت صمت اتخاذ شده، در تضاد کامل با تفاهمنامه اخیر بنده با وزیر نیرو است.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر صمت در واکنش به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده گفت: این تصمیم که بدون حضور نماینده وزارت صمت اتخاذ شده، در تضاد کامل با تفاهمنامه اخیر بنده با وزیر نیرو است.
سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر قطع کامل برق صنایع بزرگ کشور از جمله کارخانههای سیمان، فولاد و آلومینیوم طی ۱۵ روز آینده، اظهار داشت: این تصمیم که بدون حضور نماینده وزارت صمت اتخاذ شده، در تضاد کامل با تفاهمنامه اخیر بنده با وزیر نیرو است و جای تأسف دارد که بار دیگر بخش صنعت کشور بهعنوان نخستین اولویت در اعمال محدودیتهای ناشی از کمبود برق در نظر گرفته شده است.
وزیر صمت با تأکید بر نقش کلیدی بخش صنعت و معدن در تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور، افزود: هزینههای ناشی از قطع برق این بخش بسیار سنگین است. در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید تأکید ویژه دارند، اولویت دادن به قطع برق صنایع عمده، آن هم در سالی که «سرمایهگذاری برای تولید» نامگذاری شده، بهطور جدی امنیت سرمایهگذاری در حوزه تولید را خدشهدار میکند.
اتابک تصریح کرد: وزارت صمت برای جلوگیری از تکرار خسارتهای سنگینی که سال گذشته به صنایع بزرگ وارد شد، با تلاش فراوان و از طریق ایجاد تفاهم در دولت، برنامهریزی دقیقی انجام داد تا بخش صنعت و معدن از اولویت نخست قطع برق خارج شود.
وی ادامه داد: در همین راستا، تفاهمنامهای جامع با وزارت نیرو منعقد شد و نحوه قطع برق صنایع بهصورت تفکیکی و جزئی تنظیم گردید. با این حال، متأسفانه در کمتر از دو هفته، این تفاهمنامه از سوی وزارت نیرو نقض شده است.
http://sanatnews.ir/News/1/302936
برچسب ها :
محمد اتابک
,
وزیر صمت
,
قطع برق
,
وزارت نیرو
,
کمبود برق
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
آخرين اخبار
فوری/ پزشکیان به اسلام آباد میرود
اطلاعیه جدید سازمان تأمین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان
محدودیت پروازی برای روز تشییع پیکر رهبر انقلاب
علت تشییع پیکر رهبری در عراق اعلام شد
افزایش ۱۷۰ درصدی یک پرس قیمت غذای نذری
قالیباف دو دستاورد سفر به سوئیس را مشخص کرد
چه کالاها و خدماتی از مالیات بر ارزش افزوده معافند؟
۱۳ و ۱۴ تیرماه استان تهران و دوشنبه ۱۵ تیر کل کشور تعطیل شد
ظرفیت تولید روزانه میدان نفتی رشادت ۳۵ هزار بشکه افزایش مییابد
اقدام قابلتامل ترامپ درباره تفاهم اخیر با ایران
قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم، خون بیشتری ریخته میشد
نان گران شد؛ قیمت جدید سنگک، بربری و لواش
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز