عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
يک شنبه 4 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تولید نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی
تاريخ:سی و يکم شهريور 1403 ساعت 14:23
|
کد : 300534
|
مشاهده: 386
به گزارش صنعت نیوز، معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در کنار بحث تولید ملی یکی از موضوعات مورد پیگیری ما در صنعت نوشت افزار تولید محصولات با محتوای بومی و ایرانی - اسلامی است.
به گزارش صنعت نیوز، معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در کنار بحث تولید ملی یکی از موضوعات مورد پیگیری ما در صنعت نوشت افزار تولید محصولات با محتوای بومی و ایرانی - اسلامی است.
محمد مهدی برادران گفت: روند محتواسازی در تولیدات نوشت افزار روندی است که همزمان باید در انیمیشنها و محصولات مرتبط تصویری یا سینمایی از نماد یا نشانهای استفاده شود که تولیدکنندگان این نوع محصولات بتوانند آن را شخصیت پردازی کنند و با ارائه محصولات متناسب مورد توجه دانش آموزان قرار بگیرد.
وی افزود:یکی از دلایلی که تولیدات ملی ما رشد نمیکرد این بود که افراد وقتی مشاهده میکردند، سریالهایی که حتی در صدا و سیما پخش میشود و غیر ایرانی هستند، نمادهای آنها در کتابهای درسی، دفاتر مشق و نوشت افزار استفاده میشد؛ توجه به محصولات غیر ایرانی را رقم میزد.
به گفته برادران هم اکنون تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی پیمان و اتحادی راهبردی را با کانون پرورش فکری داشتهاند تا با ایجاد شخصیت پردازی و معرفی به تولیدکنندگان، محصولات مورد استفاده برای دانش آموزان به بازار عرضه شود.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت توضیح داد: در دو سال قبل مجموعه تولیدکنندگان صنایع با مجموعه کانون پرورش فکری تفاهم کردند که از نشان پسر دلفینی استفاده کنند و در سال گذشته نیز نشان بچه زرنگ مطرح شد.
وی در گفتوگو با صداوسیما گفت: امسال نشانی که مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته و با کانون پرورش فکری تفاهم شده نشان ریحانه یا همان دختر کاپشن صورتی است که در مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی به شهادت رسید.
برادران ادامه داد: امسال نماد دختر کاپشن صورتی در نوشت افزارهای متنوع محصولات مختلف مانند میز تحریر، دفاتر مشق، مداد رنگی، انواع مدادها و محصولات دیگر استفاده میشود که مورد اقبال دانش آموز ابتدایی ما به خصوص دختران ما قرار گرفته است.
http://sanatnews.ir/News//300534
برچسب ها :
وزیر صنعت، معدن و تجارت
,
نوشت افزار
,
تولید ملی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
امام علی (ع)؛ ترجمان ایمان
آغاز تعریض و بهسازی آزادراه ساوه - سلفچگان
وزیر کشور عمان فردا با لاریجانی دیدار میکند
کشت خشخاش در کشور ممنوع است
نقشههای ریاض برای غزه پساجنگ
«جون لاکهارت» در ۱۰۰ سالگی درگذشت
انهدام باند جعل اسناد تجاری و دستگیری ۱۴۵ نفر
پیشرفت اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
فناوری و تغییرات آن را به رسمیت بشناسیم
آغاز سریال جنایی جایگزین «اجل معلق»
اندیشه مقاومت حذف شدنی نیست
ترامپ به حماس فرصت ۴۸ ساعته داد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز