تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ایده های گردشگری باید در رسانه ها مطرح شوند
تاريخ:سيزدهم آذر 1401 ساعت 13:08
|
کد : 271942
|
مشاهده: 820
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
به گزارش صنعت نیوز،
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
آقای علیاصغر شالبافیان، در نشست تخصصی معاونین گردشگری ادارات کل استانی در تهران با اشاره به اینکه نظاممند کردن و نمایش ابتکارات و نوآوریها از وظایف معاونت گردشگری است گفت: در حال حاضر نوآوریهای متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات جدید و با پتانسیل جذب مخاطبان متنوع در حال برگزاری است که اطلاعرسانی جامعی نمیشود و باید محمل درستی برای نمایش این برنامهها در حوزه رسانه فراهم شود.
وی افزود: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدهها فراهم شود.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به توسعه عملکرد حوزه گردشگری در سالهای اخیر گفت: برای استفاده از ظرفیتهای هر استان باید برای گردشگری داخلی تدابیری اندیشید.
وی افزود: مهمترین برنامه و کارهای انجام شده در ستاد که تسهیل کننده امور استانی هستند اطلاع رسانی میشود.
شالبافیان با اشاره به نقش مفید مدیران گردشگری استانی در برنامهریزی برای تسهیل امور گفت: باید شاخص و معیار ما این باشد که فعالیت ما چگونه موجب رونق یک کسب و کار و یا بازدارنده آن است و چه کارهایی میتواند در ستاد انجام شود.
وی افزود: معاونان گردشگری استانها یکسری وظایفی برعهده دارند که کمتر به آنها پرداخته میشود و از جمله جذب بازار گردشگران خارجی، نظام مند کردن رویدادها، آموزش، استفاده از نیروهای توانمند فکری که باید در کنار برنامه ریزی برای بازار داخلی مد نظر قرار گیرد.
http://sanatnews.ir/News//271942
برچسب ها :
شالبافیان
,
ایده های گردشگری
,
رسانه ها
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز