عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ایده های گردشگری باید در رسانه ها مطرح شوند
تاريخ:سيزدهم آذر 1401 ساعت 13:08
|
کد : 271942
|
مشاهده: 860
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
به گزارش صنعت نیوز،
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
آقای علیاصغر شالبافیان، در نشست تخصصی معاونین گردشگری ادارات کل استانی در تهران با اشاره به اینکه نظاممند کردن و نمایش ابتکارات و نوآوریها از وظایف معاونت گردشگری است گفت: در حال حاضر نوآوریهای متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات جدید و با پتانسیل جذب مخاطبان متنوع در حال برگزاری است که اطلاعرسانی جامعی نمیشود و باید محمل درستی برای نمایش این برنامهها در حوزه رسانه فراهم شود.
وی افزود: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدهها فراهم شود.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به توسعه عملکرد حوزه گردشگری در سالهای اخیر گفت: برای استفاده از ظرفیتهای هر استان باید برای گردشگری داخلی تدابیری اندیشید.
وی افزود: مهمترین برنامه و کارهای انجام شده در ستاد که تسهیل کننده امور استانی هستند اطلاع رسانی میشود.
شالبافیان با اشاره به نقش مفید مدیران گردشگری استانی در برنامهریزی برای تسهیل امور گفت: باید شاخص و معیار ما این باشد که فعالیت ما چگونه موجب رونق یک کسب و کار و یا بازدارنده آن است و چه کارهایی میتواند در ستاد انجام شود.
وی افزود: معاونان گردشگری استانها یکسری وظایفی برعهده دارند که کمتر به آنها پرداخته میشود و از جمله جذب بازار گردشگران خارجی، نظام مند کردن رویدادها، آموزش، استفاده از نیروهای توانمند فکری که باید در کنار برنامه ریزی برای بازار داخلی مد نظر قرار گیرد.
http://sanatnews.ir/News//271942
برچسب ها :
شالبافیان
,
ایده های گردشگری
,
رسانه ها
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز