ایده های گردشگری باید در رسانه ها مطرح شوند
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
تاريخ :
سيزدهم آذر 1401 ساعت 13:08
|
|
کد : 271942
|
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
آقای علیاصغر شالبافیان، در نشست تخصصی معاونین گردشگری ادارات کل استانی در تهران با اشاره به اینکه نظاممند کردن و نمایش ابتکارات و نوآوریها از وظایف معاونت گردشگری است گفت: در حال حاضر نوآوریهای متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات جدید و با پتانسیل جذب مخاطبان متنوع در حال برگزاری است که اطلاعرسانی جامعی نمیشود و باید محمل درستی برای نمایش این برنامهها در حوزه رسانه فراهم شود.
وی افزود: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدهها فراهم شود.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به توسعه عملکرد حوزه گردشگری در سالهای اخیر گفت: برای استفاده از ظرفیتهای هر استان باید برای گردشگری داخلی تدابیری اندیشید.
وی افزود: مهمترین برنامه و کارهای انجام شده در ستاد که تسهیل کننده امور استانی هستند اطلاع رسانی میشود.
شالبافیان با اشاره به نقش مفید مدیران گردشگری استانی در برنامهریزی برای تسهیل امور گفت: باید شاخص و معیار ما این باشد که فعالیت ما چگونه موجب رونق یک کسب و کار و یا بازدارنده آن است و چه کارهایی میتواند در ستاد انجام شود.
وی افزود: معاونان گردشگری استانها یکسری وظایفی برعهده دارند که کمتر به آنها پرداخته میشود و از جمله جذب بازار گردشگران خارجی، نظام مند کردن رویدادها، آموزش، استفاده از نیروهای توانمند فکری که باید در کنار برنامه ریزی برای بازار داخلی مد نظر قرار گیرد.
|