چهارشنبه 2 خرداد 1403

صادر کننده همداني نفر اول صادرات سفال و سراميک کشور شد

  تاريخ:سی ام مهر 1387 ساعت 13:10   |     کد : 9459   |     مشاهده: 1407
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با روز ملي صادرات در کشور، صادر کننده همداني، به عنوان صادر کننده برتر سفال و سراميک در کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، همزمان با روز ملي صادرات در کشور، صادر کننده همداني، به عنوان صادر کننده برتر سفال و سراميک در کشور انتخاب شد.

محمد تقي محمدي صادر کننده سفال و سراميک استان همدان براي سومين سال متوالي به عنوان برترين صادرکننده سفال و سراميک کشور، انتخاب شد.

بنابراين گزارش روز گذشته در مراسمي در سازمان بازرگاني استان همدان، اين صادر کننده در کنار محمد رضا ولي‌پور و محمد بشيري‌ دو صادرکننده ديگر در بخش سفال و سراميک به عنوان صادرکنندگان برتر مورد تقدير قرار گرفتند.

اين توليد کننده همچنين در مراسمي در تهران نيز موفق به دريافت تقديرنامه از رياست محترم جمهوري به دليل موفقيت در عرصه صادرات توليدات سفال و سراميک در سال جاري شده است.

اين گزارش حاکي از آن است که در مراسم تقدير از صادر کنندگان صنايع‌دستي استان همدان، از 18 صادر‌کننده استان در بخش‌هاي کشاورزي، صنعت، خدمات و صنايع دستي تقدير به عمل آمد.

همچنين اين افراد به عنوان صادرکنندگان برتر، از شهر لاله جين همدان به عنوان مهد سفال و سراميک کشور برگزيده شده اند.

گفتني است: روح الله ابراهيمي مفتخر صادرکننده چيني سراميک لاله جين همدان نيز به عنوان نفر چهارم از لاله جين همدان انتخاب و مورد تقدير قرار گرفت.

http://sanatnews.ir/News/1/9459
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است