سه شنبه 1 خرداد 1403

سارقان اموال شركت را دزديدند

  تاريخ:سی ام آذر 1388 ساعت 09:32   |     کد : 31884   |     مشاهده: 723

جام جم آنلاين: 3 مرد مسلح كه با زنداني كردن نگهبان يك شركت بازرگاني در اتاقك سرايداري ، محل كار وي را تخريب كرده و اسناد محرمانه و اموال قيمتي را به سرقت برده بودند، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفتند.

روز گذشته مردي با مراجعه به شعبه 19 بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، از سرقت اموال محل كارش و تخريب آن خبر داد.

مديرعامل يك شركت بازرگاني در غرب تهران با ارائه شكايتي، در اظهاراتش به بازپرس انصاري گفت: 2 روز پيش، وقتي به محل كارم رسيدم، ديدم كه در ورودي شركت نيمه‌باز است. با مشكوك شدن به اوضاع، چند بار نگهبان شركت را صدا زدم، اما خبري از او نبود و فقط صداي ناله‌هايي از اتاقك سرايداري به گوش مي‌رسيد. پس از باز كردن در اتاقك ، نگهبان شركت را ديدم كه دست و پايش با طناب بسته و بر دهانش چسب نواري زده بودند.

پس از برداشتن چسب نواري از دهان او و باز كردن دست و پايش، وي توضيح داد كه مورد حمله سارقان قرار گرفته است.

به اين ترتيب از او خواستم با پليس تماس بگيرد و خودم وارد شركت شدم كه مشاهده كردم اثاثيه شركت به هم ريخته است و رايانه‌ها و ميز و صندلي‌هاي شركت تخريب شده و اسناد محرمانه شركت ، پول ، دلار ، مدارك شناسايي و قراردادهاي كاري‌ام به سرقت رفته‌اند.

پس از شكايت اين مرد، پرونده‌اي تشكيل شد و نگهبان شركت به عنوان تنها شاهد سرقت به مركز پليس تهران انتقال يافت و مورد بازجويي قرار گرفت.

اين مرد در اظهاراتش به پليس گفت: شب حادثه پس از رفتن تمامي كارمندان و مديرعامل شركت، به اتاقك سرايداري رفتم و شام خوردم. نيمه‌شب زنگ شركت به صدا درآمد. وقتي براي باز كردن در بيرون رفتم، ناگهان 3 مرد مسلح به من حمله‌ور شدند و با زور و تهديد مرا به اتاقم كشاندند و پس از بستن دست و پا و دهانم، زنداني‌ام كردند و هر چه براي رهايي تلاش كردم، بي‌فايده بود.

آن شب تا صبح در اتاقك سرايداري زنداني بودم و سرانجام با آمدن مديرعامل شركت نجات يافتم و پس از آزادي متوجه شدم سارقان مسلح پس از تخريب اموال شركت، اقلام قيمتي و اوراق محرمانه شركت را به سرقت برده‌اند.

ماموران با ثبت اظهارات تنها شاهد حادثه، به چهره‌نگاري رايانه‌اي از 3 سارق مسلح پرداختند و جستجو براي يافتن آنها آغاز شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31884
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است