سه شنبه 1 خرداد 1403

سگ معلولی که بر روی دو پا راه می‌رود

  تاريخ:سی ام آذر 1388 ساعت 09:32   |     کد : 31881   |     مشاهده: 777

یک سگ معلول که بدون دو پای جلویی به دنیا آمده بود ، بعد از آن‌که یاد گرفته است روی دو پا راه برود به سمبل امید برای معلولان آمریکایی بدل شده است.

این سگ به دلیل آن‌که با نقص مادرزادی به دنیا آمده بود از سمت مادرش طرد شد اما پسری 17 ساله به نام روبن استرینگ فلو این سگ را با خود به خانه برد و از او نگهداری کرد.

این پسر به همراه مادر خود بعد از چند ماه تلاش و صبر فراوان به این سگ آموزش دادند تا روی دو پای عقب خود و مانند انسان‌ها راه برود.

اکنون بعد از گذشت 7 سال این سگ به این روش به زندگی خود ادامه داده و نگاه هزاران تن را به خود جلب کرده است.از سال 2003 تا کنون این سگ که faith به معنای ایمان و اعتقاد نام دارد چندین بار در برنامه‌های تلوزیونی آمریکا ظاهر شده است و هم‌چنین به عنوان سمبلی از امید برای سربازان آسیب دیده جنگی مطرح شده است.

هم چنین خانم استرینگ فلو  مادر روبن  برای faith که به عنوان نماد امید و پایداری شناخته شده است ، وب سایتی را طراحی کرده و از این طریق هر روز نزدیک به 200 نفر از طرفداران او برایش نامه می‌نویسند.

او در ادامه گفت : من به طور مرتب این سگ را به بیمارستان‌های نظامی می‌برم تا سربازان  آسیب دیده جنگی با دیدن او امید پیدا کرده و سعی کنند بر ناتوانی جسمی خود غلبه کنند.

او اضافه کرد : دیدن faith شادی بسیاری را در بین سربازان به وجود می‌آورد.بسیاری از افراد معلول با دیدن این حیوان که این گونه توانسته است بر معلولیت جسمی خود غلبه کند ، متعجب و شگفت زده می‌شوند و احساسات زیادی را از خود نشان می‌دهند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31881
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است