چهارشنبه 2 خرداد 1403

کاشانی به بازيکنان: مديريت را بلدم

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 09:29   |     کد : 31519   |     مشاهده: 657

ایسنا: امروز رختکن زمين شرکت واحد، محل برگزاري جلسه بازيکنان، کادر فني و حبيب کاشاني بود.

حبيب کاشاني امروز (دوشنبه) به ميان بازيکنان و کادر فني پرسپوليس رفت تا در جلسه اي که بيش از 2 ساعت به طول انجاميد، درباره روند پر فراز و نشيب اين فصل تيم، با يکديگر صحبت کنند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس، آغازگر صحبت در اين جلسه بود.

کاشاني خطاب به بازيکنان گفت: "به هيچ وجه از نتايج تيم راضي نيستم و امروز مي خواهم از شما بشنوم که مشکل چيست؟ من مديريت را بلدم و مي توانم به تنهايي تصميم بگيرم. براي من اينکه يک طرفه تصميم بگيرم و آن را اجرا کنم کاري ندارد. اما امروز آمده ام اينجا، تا با هم تصميم بگيرم."

کاشاني ادامه داد: "اينکه بنا دارم با هم درباره روند تيم و مشکلاتمان حرف بزنيم به اين دليل است که مي خواهم ريشه مشکلات را هدف بگيريم و اين محقق نمي شود مگر اينکه حرف شما را هم بشنوم و نظراتتان را بدانم."

سرپرست باشگاه پرسپوليس، تاکيد کرد: "دو راهکار پيش روي ما قرار دارد. اول اينکه آنهايي که به هر ترتيبي مخل حرکت تيم هستند را شناسايي کنيم و آنها را بدون هيچ تعارفي کنار بگذاريم. راه دوم اين است که هر چه که تا امروز گذشته را پشت سرمان بگذاريم و فراموش کنيم. سوء تفاهم ها و مشکلات شخصي را فراموش کنيم و به معناي حقيقي کلمه، همدل شويم. منيت ها را کنار بگذاريم و به ارتقا مجموعه فکر کنيم، حرفه اي فکر کنيم، حرفه اي عمل کنيم و در جاي خودش، به خاطر يکديگر، از خودمان هم بگذريم."

حبيب کاشاني تصريح کرد: "دوست دارم حرف هاي شما را هم بشنوم و بعد بنشينيم و با يکديگر به يک تصميم مشترک برسيم."

پس از صحبت هاي کاشاني، نوبت بازيکنان بود که حرف هاي خود را بزنند، تقريبا تمام بازيکنان در اين جلسه صحبت کردند و از نظراتشان گفتند و مشکلاتي که به زعم آنها باعث عدم نتيجه گيري تيم مي شود.

در ميان بازيکنان، کريم باقري بيش از ديگران صحبت کرد و حرف هاي صريح و بي پرده اش در نوع خود، جالب توجه و قابل تامل بود.

پايان بخش جلسه، اجماع بازيکنان بر روي راه کار دوم حبيب کاشاني بود. اينکه به خاطر تيم و هوادارانش، گذشته را فراموش کنند و از بازي آينده، تيمي متحول شده را راهي زمين کنند.

بر اساس جمع بندي بازيکنان و ديگر حاضران جلسه، قرار شد بازي با پاس همدان معياري باشد براي اينکه آيا اين راهکار، مسير مناسبي براي حل مشکلات تيم هست يا نه؟

 

http://sanatnews.ir/News/1/31519
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است