پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

اولادی از هنر امثال خویش می گوید

  تاريخ:هفدهم آبان 1388 ساعت 10:29   |     کد : 29526   |     مشاهده: 767

ایسنا: دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: كلام امام و رهبري جزء متون آموزش سياسي حزب موتلفه اسلامي است.

حبيب‌الله عسگراولادي در اجلاس سراسري مسوولين بانوان استان‌هاي سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي اظهار كرد:‌ هنر ما كشف راه صحيح از بيانات رهبري است. هركس مسير حركت سياسي خود را با ولايت فقيه تنظيم نكند به بيراهه مي‌رود.

وي گفت: مردان و زنان اهل ايمان بايد قوي‌ترين تشكيلات را داشته و اثر كار تشكيلاتي‌شان امر به معروف و نهي‌از منكر باشد.

وي در ادامه با بيان اين‌كه " امر به معروف و نهي از منكر قدرت مي‌خواهد" خاطرنشان كرد: آثار يك تشكيلات الهي دعوت به خدا، ‌اقامه نماز، اعطاء زكات، امر به معروف و نهي از منكر است.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري تاكيد كرد: ما بايد بدانيم امكان حفظ ايمان در زندگي به تنهايي ميسر نيست مگر آن‌كه همفكران خود را پيدا كره و با آن‌ها متشكل شويم.

وي افزود: اهل ايمان زماني كه همفكران خود را پيدا كردند، بايد عمل ايماني خود را با مركز ولايت هماهنگ كنند تا آن عمل صالح شود.

وي ادامه داد: ما بايد در جامعه توصيه به حق داشته باشيم زيرا هيچ‌كدام از ما مطلق نيستيم و همه بايد انتظار داشته باشند ديگران آن‌ها را توصيه به حق كنند.

عسگراولادي با تاكيد بر اين‌كه " توصيه به حق در تشكيلات الهي ارزش‌آفرين است" خاطرنشان كرد: انسان‌ها وظيفه فردي، خانوادگي و اجتماعي دارند كه در عرض هم قرار گرفته و نبايد از هيچكدام از اين وظايف غافل شد.

وي تصريح كرد: بايد در خط مبارك ولايت فقيه قرار گرفت تا بتوانيم مسايل و مشكلات را حل كنيم.

وي اظهار كرد: ما نبايد در وظايف تشكلاتي خود سياسي محض شويم بلكه بايد طبق فرهنگ نبوي، ‌علوي و فاطمي عمل كرده و توجه داشته باشيم كه سايست ما عين ديانت ما و ديانت ما عين سياست ماست.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29526
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است