چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

رقابت ویژه چند فیلم و تعطیلی یک روزه سینما

  تاريخ:دوازدهم ارديبهشت 1403 ساعت 14:50   |     کد : 288326   |     مشاهده: 84
در شرایطی که سالن‌های سینما از غروب روز جمعه تا صبح یکشنبه آینده تعطیل می‌شوند، رقابت بین فیلم‌های صدر جدول فروش با حضور «مست عشق» داغ‌تر شده است.
به گزارش ایسنا، از ابتدای سال تاکنون فیلم‌های «تمساح خونی» ‌ و «بی‌بدن» دو فیلم پرفروش سینماها بودند که با اکران کمدی «سال گربه» بیشترین استقبال از این سه فیلم انجام می‌شد اما از هفته گذشته که فیلم «مست عشق» با ترکیبی از بازیگران سرشناس ایرانی و ترک روی پرده رفت، فیلم سوم جدول را کنار زد و تعداد تماشاگرانش از فیلم «بی‌بدن» هم بیشتر شده است.
در حال حاضر «تمساح خونی» با دو میلیون نفر تماشاگر، ۱۲۶ میلیارد تومان، «بی‌بدن» با حدود ۵۵۰ هزار نفر تماشاگر ۳۳ میلیارد تومان فروش داشته و «مست عشق» نیز با ۵۵۶ هزار نفر تماشاگر به اندازه ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلوین تومان بلیت فروخته است.
فیلم «سال گربه» هم با ۵۶۰ هزار نفر تماشاگر ۳۰ میلیارد تومان فروش داشته است.
در جدول فروش نکته قابل توجه جایگاه فیلم «آسمان غرب» است که طبق گزارش یکم اردیبهشت موسسه سینماشهر، این فیلم دفاع مقدسی - که به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده رفته بود - در پایان فروردین‌ماه رتبه هفتم جدول فروش را پس از «ایلیا جستجوی قهرمان» با رقم فروش حدود دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان داشت و حالا پس از گذشت ۱۲ روز به فروش حدود پنج میلیارد تومان رسیده است!
اکران فیلم‌های یاد شده به همراه «آپاراتچی»، «نوروز» و «پرویز خان» در سانس‌های متغیر در حالی ادامه دارد که یاداوری می‌شود سالن‌های سینمایی کشور از غروب روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تا پایان روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل خواهد بود.

http://sanatnews.ir/News/1/288326
Share

برچسب ها :  سینما
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است