پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

اختلال در تلفن های ثابت

  تاريخ:شانزدهم آبان 1388 ساعت 15:41   |     کد : 29521   |     مشاهده: 771

ایسنا: شبكه تلفن ثابت كشور هم گاهي با مشكلات و اختلالاتي مواجه مي‌شود كه معمولا قبل از ايجاد مشكل شركت مخابرات اطلاع‌رساني كرده و به شماره‌هاي خاصي كه در محدوده مورد نظر قرار دارند، اطلاع مي‌دهد ولي در برخي مواقع علت ايجاد مشكل خود مشتركان و عواملي مثل ساخت‌و‌ساز است.

در بعضي مكان‌ها كه ساختمان‌سازي شده و جابه‌جايي دستگاه‌هاي مربوط به شبكه تلفن ثابت رخ مي‌دهد، اين شبكه با مشكل و اختلالاتي مواجه مي‌شود كه توصيه شركت مخابرات ايران به مردم اين است كه مردم زماني كه قرار است جابه‌جايي و يا تغييري را در ساختمان‌هاي خود ايجاد كنند، آن را به مخابرات اعلام كنند تا كارشناسان و ماموران مخابرات براي انجام اين كار به آن محل بروند تا مشكلي در اين زمينه به وجود نيايد.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران با بيان اين مطلب اظهار كرد: دستگاه‌هايي كه براي شبكه تلفن ثابت است و معمولا تعدادي از خطوط تلفن ثابت در آن‌ها قرار دارد، در منازل نصب شده و در صورت جابه‌جايي در اين شبكه اختلال به وجود مي‌آيد.

داوود زراعيان در پاسخ به اين سوال كه دليل مشغول بودن تلفن ثابت در برخي مواقع چيست، گفت: اين موضوع نيز ممكن است به دليل همان جابه‌جايي شبكه و دستگاه تلفن ثابت صورت گرفته باشد و در صورت بروز چنين مشكلاتي مردم بايد هرچه سريع‌تر به مخابرات اطلاع دهند.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران تاكيد كرد: با اين كار اختلالات شبكه تلفن ثابت كه ناشي از اين گونه امور است كاهش مي‌يابد و به صفر مي‌رسد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29521
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است