جمعه 14 ارديبهشت 1403

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا
  تاريخ:اول ارديبهشت 1403 ساعت 14:51   |     کد : 288184   |     مشاهده: 108
به گزارش صنعت نیوز، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در برخی موارد از میزبانی تایلند ناراضی هستند.
به گزارش صنعت نیوز، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در برخی موارد از میزبانی تایلند ناراضی هستند.
جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ۲۹ فروردین‌ در بانکوک تایلند آغاز شد. ۱۶ تیم در این مسابقات برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و صعود به جام جهانی رقابت می‌کنند.
با گذشت سه روز از برگزاری این مسابقات در تایلند، به نظر می‌رسد تایلند، شرایط خوبی برای میزبانی از تیم‌ها در نظر نگرفته و در برخی از موارد نتوانسته انتظارات تیم‌ها را برآورده کند.
ساعت برگزاری مسابقات به وقت جام رمضان
در حال حاضر مرحله گروهی جام ملت‌ها در حال برگزاری است و در هر روز، چهار دیدار برگزار می‌شود. اولین بازی از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت تایلند برگزار می‌شود و آخرین دیدار نیز ساعت ۹ شب آغاز می‌شود. برخی تیم‌ها که در ساعت ۹ شب قرار است بازی‌ کنند، به برگزاری بازی در این ساعت معترض هستند و این کار را حرفه‌ای نمی‌دانند.
اینترنت ضعیف
اینترنت ضعیف هم یکی دیگر از مشکلات میزبان است که تیم‌ها با آن مشکل دارند. اعضای تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها فکر نمی‌کردند که در تایلند با این مشکل روبرو خواهند شد.
ضعف در برگزاری نشست‌های خبری
نشست‌های خبری همواره برای اهالی رسانه جذاب بوده، چرا که مربیان و بازیکنان صحبت‌های خود را در خصوص بازی‌ها مطرح می‌کنند؛ اما این نشست‌ها با گرفتن یک فایل صدا از سرمربی تیم‌ها و انتشار متن آن در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان می‌رسد و جذابیت چندانی برای رسانه‌ها ندارد.
مهدی تاج رییس کمیته فوتسال آسیا نیز تذکراتی در خصوص میزبانی تایلندی‌ها به مسوولین برگزاری داده و انتظار می‌رود مانند دوره‌های گذشته، این مسابقات بدون هیچ نقصی برگزار شود.
تیم ملی ایران تا کنون توانسته افغانستان را شکست دهد. شاگردان وحید شمسایی امروز شنبه در دومین دیدار خود از ساعت ۱۷:۳۰ باید مقابل بحرین قرار بگیرند.

http://sanatnews.ir/News/1/288184
Share

برچسب ها :  فوتسال , آسیا , تایلند
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است