جمعه 14 ارديبهشت 1403

قتل هولناک زمین‌شناس معروف

قتل هولناک زمین‌شناس معروف
  تاريخ:هفدهم آبان 1402 ساعت 11:24   |     کد : 284848   |     مشاهده: 184
راننده سابق زمین شناس معروف گفت: پراتیما هفته پیش بعد از ۵ سال کار مرا اخراج کرد. حتی وقتی به او التماس کردم، حاضر نشد به کارم برگردم. من نیز عصبانی شدم و او را به قتل رساندم.
وقتی زمین‌شناس معروف هند به طرز هولناکی به قتل رسید، پلیس تصور می‌کرد پای مافیای معدن در میان است اما در پشت‌ پرده این جنایت راننده اخراجی مقتول بود.
به گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های هند، اواخر اکتبر امسال پراتیما کی اس، ۴۵ ساله زمین‌شناس مطرح هند راننده ۳۲ ساله خود را به نام گیران، به دلیل جر و بحثی که با هم داشتند، اخراج کرد.
مرد جوان ۵ سال به عنوان راننده برای پراتیما کار کرده بود. او که وضعیت مالی خوبی نداشت به خانه پراتیما در بنگالورو رفت تا از او بخواهد که دوباره به سر کارش برگردد اما زمین‌شناس معروف که به شدت از دست راننده‌اش عصبانی بود موافقت نکرد.
پراتیما زمین‌شناس مقتول هندی
جوان راننده که از جواب پراتیما به شدت خشمگین شده بود به این زن حمله کرد و پس از خفه کردن او، با ضربات هولناک چاقو وی را به قتل رساند و فرار کرد.
جسد زمین‌شناس معروف یک روز بعد در خانه‌اش پیدا شد. چرا که شوهرش که در سفر بود، وقتی چندین بار با او تماس گرفت و جوابی نشنید، نگران شد و از یکی از اقوام خواست به خانه‌اش برود و به این ترتیب بود که اسرار این جنایت فاش شد.

قتل پراتیما با توجه به سوابق کاری و سمتش، جنجال زیادی در رسانه‌های هند به پا کرد و پلیس وارد ماجرا شد. بر اساس شواهد و مدارکی که در صحنه جنایت وجود داشت، کاراگاهان پلیس مطمئن شدند که انگیزه قتل شخصی بوده است؛ چون هیچ نشانه‌ای از سرقت در صحنه جرم وجود نداشت.
پلیس با توجه به سوابق کاری پراتیما، نخست به مافیای معدن مظنون شد تا اینکه در ادامه بررسی‌ها سرنخ‌هایی به دست آمد که آنها را به راننده اخراجی مقتول رساند.
این مرد دوشنبه گذشته در محل سکونتش شد و هر چند در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست اما در نهایت اعتراف کرد و گفت: پراتیما هفته پیش بعد از ۵ سال کار مرا اخراج کرد. حتی وقتی به او التماس کردم، حاضر نشد به کارم برگردم. من نیز عصبانی شدم و او را به قتل رساندم.
راهول کومار شاهاپورواد، معاون کمیسر پلیس بنگالور گفت: گیران در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی دو همدست احتمالی وی ادامه دارد.

http://sanatnews.ir/News//284848
Share

برچسب ها :  قتل , هند , زمین شناس
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است