پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

لزوم رعایت نرخ مصوب تعرفه‌هادر مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران

لزوم رعایت نرخ مصوب تعرفه‌هادر مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران
  تاريخ:شانزدهم آبان 1402 ساعت 13:53   |     کد : 284799   |     مشاهده: 316
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم رعایت تعرفه مصوب خدمات در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران تأکید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم رعایت تعرفه مصوب خدمات در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران تأکید کرد.
زهرا شمس‌احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر عدم رعایت تعرفه مصوب بهای خدمات ورزشی در مجموعه های برون‌سپاری شده شهرداری تهران، اظهار کرد: به استناد قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر تهران، به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه و انضباط مالی و حفظ حقوق شهروندان، شهرداری تهران موظف است بهای خدمات مراکز ورزشی وابسته به شهرداری های مناطق ۲۲ گانه، سازمانها و شرکت های وابسته را مطابق تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان دریافت کند و اخذ هرگونه وجهی مازاد بر تعرفه های مصوب تخلف محسوب می شود.
شمس‌احسان ادامه داد: بازدیدهای میدانی از مجموعه های ورزشی توسط کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران حاکی از آن است که در اغلب مجموعه های ورزشی که توسط مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران به روش‌های مختلف به بهره‌بردارها واگذار شده، تعرفه های مصوب را رعایت نمی‌کنند و البته بهره برداران، عدم رعایت تعرفه ها را به دلایل مختلفی عنوان می کنند، این علل می‌بایست به صورت اختصاصی در هر مجموعه مورد بررسی قرار گیرد و راهکار مناسبی جهت رفع مشکل اتخاذ شود.
وی بیان کرد: آنچه که مسلم است و مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر تهران است، این است که شهروندان نباید بیش از تعرفه های مصوب مبلغی را پرداخت کنند و باید تعرفه های مصوب در تمامی مجموعه های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران رعایت شود.
به گفته شمس احسان، شهردار تهران باید ضمن علل‌یابی عدم رعایت تعرفه های خدمات ورزشی مصوب شورای اسلامی شهر تهران در مجموعه های برون سپاری شده، ترتیبی اتخاذ کنند تا شهروندان صرفا تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر تهران را پرداخت نمایند و از تخلف بهره برداران مجموعه های ورزشی به هر نحو جلوگیری شود؛ همچنین گزارش بررسی ها و راهکارهایی که در هر مجموعه ورزشی به کار گرفته شده، به کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز ارسال شود.

http://sanatnews.ir/News/1/284799
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است