پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

امضاء تفاهمنامه همکاری فدراسیون‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی

امضاء تفاهمنامه همکاری فدراسیون‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی
  تاريخ:نوزدهم مهر 1402 ساعت 11:16   |     کد : 283739   |     مشاهده: 275
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون‌های ورزش‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی به منظور انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون‌های ورزش‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی به منظور انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.
هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به منظور انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ها و منابع فیزیکی، انسانی و اطلاعاتی با احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.
تلاش برای ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت‌های مشترک ورزشی، همکاری و مساعدت در زمینه تربیت و آموزش نیروی انسانی، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی و ارائه ورزش آمادگی جسمانی در دانشگاه‌ها و بخش‌های آموزش عالی، تأمین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و مساعدت در زمینه پیاده‌سازی آیین‌نامه آموزش، استعدادیابی و برگزاری رویدادهای دانشجویی در چارچوب ضوابط و مقررات از موارد این تفاهم‌نامه است.
همچنین مجوز برگزاری رویدادهای ورزشی، استعدادیابی و آموزش، مساعدت و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، ارائه و ایجاد بسترهای لازم برای ترویج و اشاعه ورزش آمادگی در دانشگاه‌ها و بخش‌های تابعه از دیگر موارد این تفام‌نامه است.
همکاری با فدراسیون آمادگی جسمانی برای برگزاری رویدادها و مسابقات آمادگی جسمانی بین دانشجویان، همکاری در زمینه جذب و عضویت ورزشکار، مربی و مدرس از بین دانشگاهیان و همکاری در طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی حوزه ورزش دانشگاهی از دیگر موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان یادآور شد: بتاکاروتن یک رنگدانه زرد نارنجی است که در بسیاری از منابع طبیعی یافت می شود. علت رنگ قرمز و نارنجی این ریزجلبک، تولید مقادیر بالایی بتاکاروتن در آن است. این ریزجلبک به دلیل تولید مقادیر بالایی گلیسرول به عنوان منبع تجاری گلیسیرین پیشنهاد می شود.
راستین تصریح کرد: جزیره قشم به لحاظ شرایط اقلیمی و دسترسی به منابع آب دریا از مستعدترین مناطق کشور جهت تکثیر و پرورش انواع گونه های ریزجلبک بوده و این شرکت با بالاترین میزان سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت ها، مصمم به تبدیل جزیره قشم به قطب تولید ریزجلبک در سطح کشور و منطقه است.

http://sanatnews.ir/News/1/283739
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است