جمعه 14 ارديبهشت 1403

مصدومیت ستاره برزیلی برابر ایران گران تمام شد

  تاريخ:پنجم شهريور 1402 ساعت 12:19   |     کد : 282332   |     مشاهده: 162
رائول نتو به دلیل مصدومیت در دیدار با ایران ادامه جام جهانی بسکتبال را از دست داد.
به گزارش ایسنا، روز گذشته (شنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۲) تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳، با نتیجه سنگین ۵۹ - ۱۰۰ مقابل برزیل شکست خورد. در این دیدار رائول نتو، ستاره تیم ملی برزیل برابر ایران با پارگی تاندون کشکک زانوی راست خود مواجه شد و ادامه جام جهانی را از دست داد.
نتو در اوایل نیمه دوم بازی افتتاحیه جام جهانی مقابل ایران آسیب دید. تخمین اولیه کادر پزشکی این بود که جام جهانی برای او تمام شده است و اینطور نیز بود و در نهایت مشخص شد که نتو نمی‌تواند تیمش را در این رقابت ها همراهی کند و ماه‌ها از میادین دور است.
این اولین حضور نتو در جام جهانی از زمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ بود. او در اوایل تابستان امسال با باشگاه فنرباغچه ترکیه برای بازی در یورولیگ قرارداد امضا کرد.
این نتیجه، سنگین‌ترین باخت تیم ملی بسکتبال ایران در ادوار مختلف جام جهانی بود. تیم ملی ایران ۴ بار (۲۰۱۰، ۲۰۱۴، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۳) در جام جهانی بسکتبال حضور یافته است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی بسکتبال فردا دوشنبه به دیدار ساحل عاج خواهد رفت و در سومین دیدارش در دور گروهی به دیدار اسپانیا می رود.

http://sanatnews.ir/News//282332
Share

برچسب ها :  برزیل , بسکتبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است