سه شنبه 1 خرداد 1403

حضور هنرمند سرمه‌دوز قزويني در نمايشگاه يونان

  تاريخ:دوازدهم آذر 1387 ساعت 14:05   |     کد : 12148   |     مشاهده: 1185
به گزارش صنعت نیوز، هنرمند سرمه‌دوز قزويني در جشنوراه و نمايشگاه فرهنگي و هنري بانوان جمهوري اسلامي ايران در يونان حضور داشت .

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، هنرمند سرمه‌دوز قزويني در جشنوراه و نمايشگاه فرهنگي و هنري بانوان جمهوري اسلامي ايران در يونان حضور داشت .

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه و جشنواره از 12 تا 19 آذرماه سال‌جاري مصادف با 2تا 9 دسامبر 2008 در شهر آتن به مدت 7 روز برگزار مي‌شود .

حميدرضا قاسمي افزود: هنرمند قزويني در رشته رودوزي‌هاي سنتي در شاخه سرمه‌دوزي در اين نمايشگاه شرکت کرده است.

وي با بيان اينکه اين نمايشگاه در آستانه سال نو ميلادي برگزار مي‌شود ، تصريح کرد: برگزاري اين نمايشگاه موقعيتي است براي گردشگران که براي ايام کريسمس هدايا تهيه کنند .

قاسمي اضافه کرد: در اين نمايشگاه هنرمند قزويني به نمايندگي از سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان پکيج‌هايي از جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي استان را به گردشگران معرفي مي‌کند .

وي ادامه داد: 7 نفر از هنرمندان و صنعتگران استان‌هاي کشور انتخاب شدند و براي حضور در اين نمايشگاه به يونان سفر کردند .

قاسمي خاطر نشان کرد: اين هنرمند قزويني ، رشته سرمه دوزي را به صورت کاربردي در هتلداري نظير دوخت روانداز‌ها ، روي مبل ، پرده‌هاي داخل هتل ، روي ميز و ساير تجهيزات داخل اتاق معرفي مي‌کند .

وي ادامه داد : پس از اين نمايشگاه اين هنرمند براي حضور در نمايشگاه عازم کشور فرانسه مي‌شود .

 

http://sanatnews.ir/News/1/12148
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است