سه شنبه 1 خرداد 1403

گشایش نمایشگاه گردشگری خاورمیانه

  تاريخ:دوم آذر 1387 ساعت 12:54   |     کد : 11533   |     مشاهده: 1165
به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، پنجمین نمایشگاه بین المللی گردشگری خاورمیانه در شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، پنجمین نمایشگاه بین المللی گردشگری خاورمیانه در شیراز گشایش یافت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور آیین گشایش این نمایشگاه ، توسعه گردشگری در کشورهای خاورمیانه را بهترین وسیله برای شناخت ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی – اقتصادی و توانمندیهای این منطقه دانست.

اسفندیار رحیم مشائی افزود: این نمایشگاه ، فرصت مناسبی است برای ایجاد تعامل بین کشورهای شرکت کننده و آشنایی با فرهنگ ، آداب ، سنت و ایجاد عشق و علاقه بین ملت ها و جـاذبه ها و قابلیت های آنان و در توسعه مناسبات نیز نقش آفرین است.

وی همچنین با بیان برخی قابلیت ها و توانمندی های توسعه گردشگری در استان فارس و شیراز گفت : شیراز شهر احمدبن موسی (ع) ، ظرفیت های بی شماری را در توسعه فرهنگی و گردشگری دارا است .

مشایی ادامه داد: در هویت تاریخی شیراز، فراز و فرودهای فراوانی وجود داشته اما شیراز در این فراز و فرودها همیشه درخشیده است و بخشی از هویت دینی و تاریخی ملت ایران را رقم زده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد تا با اجرای برنامه های جامع در توسعه گردشگری، بتوان شیراز و استان فارس را به جایگاه واقعی خود در توسعه گردشگری رساند .

در نمایشگاه بین المللی گردشگری خاورمیانه کشورهای سوریه ، ترکیه ، عمان، امارات عربی متحده، عراق، بنگلادش ، کنیا ، ازبکستان، تایلند و 26 استان کشور به مدت 4 روز آخرین توانمندیهای خود را در زمینه گردشگری به نمایش می گذارند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/11533
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است