سه شنبه 1 خرداد 1403

توسعه زيرساخت هاي گردشگري دراستان ايلام ضروري است

  تاريخ:يازدهم آبان 1387 ساعت 08:56   |     کد : 10113   |     مشاهده: 1191
به گزارش صنعت نیوز، استاندار ايلام در نشست بررسي گردشگري اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي گردشگري در استان ايلام ضروري است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، استاندار ايلام در نشست بررسي گردشگري اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي گردشگري در استان ايلام ضروري است.

"ميرمحمد غراوي" در نشست بررسي گردشگري استان ايلام گفت : با توجه به وجود پتانسيل هاي متعدد تاريخي و طبيعي در استان ايلام و نيز مسير تردد زائرين عتبات عاليات، توسعه زير ساخت هاي گردشگري در استان ايلام ضروري بنظر مي رسد."

غراوي در خصوص وضعيت مصوبات دور نخست سفر هيات دولت در حوزه ميراث فرهنگي ايلام در حضور قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري کشور وهيئت همراه در اين نشست ، افزود: استان ايلام داراي قدمتي تاريخي است بنابراين در نشست هيات دولت به استان در دور اول و دوم آن بالغ بر 14 مصوبه ارزشمند براي توسعه زيرساخت هاي آن به تصويب رسيد.

وي گفت: بخشي از مصوبات هيات دولت در قالب تخصيص بودجه بود که از محل ميراث فرهنگي کشور و بخشي هم از استان تامين اعتبار شده است.

لازم به ذکر است نشست بررسي گردشگري استان ايلام با حضور مديران ارشد سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري کشور و استان ايلام ،استاندار ايلام ، مديرعامل شرکت توسعه ايرانگردي و جهانگردي کشور و جمعي از خبرنگاران رسانه هاي استان در هتل زاگرس شهر ايلام برگزار شد.

http://sanatnews.ir/News/1/10113
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است