اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
سه شنبه 22 مهر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ارتقای کیفی ۵۹ قطعه از محصولات ایران خودرو
تاريخ:سی ام مرداد 1401 ساعت 15:44
|
کد : 269128
|
مشاهده: 1438
به گزارش صنعت نیوز، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
به گزارش صنعت نیوز، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
سهراب برفروشان در جلسه هماهنگی با نمایندگیهای مجاز ایران خودرو با محوریت طرح تحول کیفیت در خدمات پس از فروش، نمایندگیها را خط مقدم این خودروساز در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: نتیجه نهایی اقدامات ایرانخودرو در شبکه خدمات پس از فروش است که مشخص میشود.
وی به لزوم ارتباط بسیار روشن میان ایران خودرو و نمایندگیها اشاره کرد و افزود: نمایندگیها درخواستهای خود را به صورت مستقیم به شرکت منتقل کرده و اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف کیفی، تولیدی و خدماتی را ارایه دهند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: ارتباط و برگزاری جلسات و دریافت نظرات کارشناسی نمایندگیهای ایران خودرو به رفع ابهام و مشکلات در زنجیره خدمات پس از فروش و مشتریان کمک بیشتری خواهد کرد.
وی عنوان کرد: در برنامههای ایران خودرو برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش، در کنار توجه به نمایندگیها، موضوع تحول جدی در کیفیت قطعات مطرح بوده و ایرانخودرو با ایجاد زیرساختهای لازم، برای تحقق این امر مصمم است.
برفروشان به طرح ویژه خودروی تارا اشاره کرد و گفت: با توجه به تولید کامل و به صورت عبور مستقیم محصولات و نیز ارتقای کیفی گیربکس خودروی تارا، ایران خودرو به این اطمینان و بلوغ رسیده است که این محصول را به صورت ضمانت شده به مشتریان عرضه کند.
وی افزود: در این راستا با دریافت بازخوردهای دریافتی شبکه خدمات پس از فروش از سوی مشتریان، اقدامات اصلاحی برای تامین و ارایه خدمات بهتر و رفع نیاز مشتریان در نیمه دوم سال صورت خواهد گرفت.
به گفته معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه تحول کیفی در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا خواهد شد که نتایج مرحله اول آن در شهریور ماه امسال قابل مشاهده خواهد بود.
کمترین میزان شکایات در تیرماه امسال
در ادامه، ماشاالله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، ضمن تقدیر از نمایندگی های مجاز ایران خودرو گفت: شبکه خدمات پس از فروش همواره در تمامی زمینه ها همراه ایران خودرو بوده و در خصوص طرح تحول کیفی نیز به طور جد مشارکت و همکاری دارد.
وی یادآور شد: شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمک ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر نیروی خود که بیش از شش هزار ۷۰۰ نفر از آنها در حوزه های عملیاتی و فنی فعال هستند، اقدام به ارایه خدمات به مشتریان می کند.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو افزود: با ورود محصول جدید، زیرساخت ها و تجهیزات لازم برای نمایندگی ها فراهم شد و با اقدامات انجام شده، روند شکایت در تیرماه سال جاری به کمترین میزان خود در چند سال اخیر رسید.
وی تصریح کرد: از شرایط و مشکلات نمایندگی ها مطلع هستیم و برنامه داریم با تعامل و همکاری دو طرفه، موانع را مرتفع و روند رضایت مندی مشتریان را افزایش دهیم.
گفتنی است، در پایان نشست، نمایندگی های حاضر به بیان برخی نظرات و پیشنهادات خود در راستای همکاری و تعامل بهتر با ایران خودرو به منظور بهبود ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان پرداختند.
http://sanatnews.ir/News/1/269128
برچسب ها :
ایران خودرو
,
تحول کیفیت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
وزرای ورزش و میراث فرهنگی وارد بوموسی شدند
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
اتوبوسرانی چگونه بر شرکتهای بخش خصوصی نظارت میکند؟
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
برهانی در آستانه نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان
آخرين اخبار
ماجرای پخت یک غذا خاص برای اسرا
فهرست ابربدهکاران ۲۵ بانک اعلام شد
۳ اقدام کلیدی برای حضور موثر ایران در نمایشگاههای گردشگری خارجی
تحول بزرگ در نظافت بزرگراههای تهران
بحران نهادههای دامی؛ دامداران گرفتار «خرید دو فاکتوره» شدند
انفجار در شمال ایتالیا جان ۳ افسر پلیس را گرفت
سندرز: ترامپ به سرعت آمریکا را به سمت استبداد میبرد
ارائه اولین مدل بومی طراحی محصولات فیزیکی فناورانه برای سالمندان
یک انتصاب در سازمان منابع طبیعی کشور
ایهود باراک: نسل جوان جهان با اسرائیل دشمن شده است
هوش مصنوعی اثبات قصور پزشکی را دشوار میکند
لواندوفسکی مصدوم شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز