اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
چهارشنبه 19 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
سرآمدی ایران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان
تاريخ:هجدهم تير 1401 ساعت 14:19
|
کد : 268239
|
مشاهده: 1943
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، در این باره گفت: بر اساس گزارش خردادماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۱۴۰۰، ایرانخودرو برای نخستین بار موفق به کسب امتیاز کامل در شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان شده است.
بابک دولوقاجار، کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مشتریان و همکاری همه جانبه در گروه صنعتی ایران خودرو را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مشتریان، بزرگترین منبع تحول و بهبود فرآیندهای سازمانی است و بر همین اساس مدیریت ارتباط با مشتریان از ابتدای امسال برنامه جامعی برای بهبود فرآیندها و ارایه بازخورد از نتایج نگرشسنجی مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح تحول کیفیت محصولات و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری، با هدف ارتقای کیفیت، بهبود ارایه خدمات فروش و پس از فروش و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات داخلی صورت گرفته است و اثربخشی مستقیمی در افزایش رضایتمندی خواهد داشت.
افزایش سبد خدمات امدادی امداد خودرو سایپا
محصولات تجاری و کار سایپا در بخش اشتغال در استان کردستان تاثیرگذار است
http://sanatnews.ir/News/1/268239
برچسب ها :
ایران خودرو
,
مشتریان
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
آخرين اخبار
مطالبات انباشته فرهنگیان در حال پیگیری است
ترامپ: زلنسکی حتی طرح صلح پیشنهادی من را نخوانده
برنامهریزی عملیاتی برای ارتقای آمادگی زیرساختی در حوزه راه و شهرسازی
هشدار فرانسه به چین برای اصلاح ناترازیهای تجاری
نابودی توافق صلح ترامپ، تایلند، حملات هوایی به کامبوج را آغاز کرد
نان سالم و نحوه خرید و نگهداری درست از آن
دردسر اجتماعی شدن ویروس برای داروهای ضد ویروسی
نشانههای تقویت نقدینگی و بازگشت اعتماد به بورس
اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
حضرموت یمن، جبهه جدید نبرد میان عربستان و امارات
پرستاران مناطق محروم در انتظار تعرفه ترجیحی
آغاز جلسه علنی مجلس
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز