عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با تامین به موقع قطعات
تاريخ:پانزدهم تير 1401 ساعت 15:57
|
کد : 268183
|
مشاهده: 1555
به گزارش صنعت نیوز، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائممقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائممقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه این شرکت همواره تا آخرین لحظه در کنار مشتریان خود است، عنوان کرد: تفکر ما در شبکه خدمات پس از فروش، کمک به مشتریان به عنوان عضوی از خانواده ایران خودرو است.
وی افزود: به منظور دستیابی به اهداف شرکت، در حال آموزش تکنیسین ها و پایش اطلاعات در شبکه خدمات پس از فروش به صورت هفتگی هستیم.
مدیرعامل شرکت ایساکو اظهار داشت: گام بعدی ما برای بهبود خدمات پس از فروش ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی نمایندگی های کشور و آموزش کافی به نمایندگان خود است.
سلاجقه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات برای ارائه خدمات بهتر تکثیر علم و دانش است، یادآور شد: در حال توزیع فیلم های آموزشی در سطح شبکه خدمات پس از فروش به منظور ارائه خدمات و گفتار تخصصی در این حوزه هستیم.
وی با اشاره به نقش تامین به موقع قطعات در بهبود کیفیت خدمات تصریح کرد: این موضوع به صورت قابل محسوسی براساس نتایج نظر سنجی های برون سازمانی موثر بوده به طوری که در مورد خودروی تارا متخصصین ما به صورت آنلاین با شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور در تماس هستند و به همین دلیل مشتریان این محصول از خدمات پس از فروشبسیار راضی تر از گذشته هستند.
مدیرعامل ایساکو در ادامه با تاکید بر اینکه سیستم ارائه خدمات ایساکو از لحظه ورود قابل پیگیری است اظهار داشت: پس از پایان تعمیرات و خروج خودرو کیفیت خدمات از مشتریان برای ارزیابی بهتر پیگیری می شود و این امر به صورت هفتگی در ١١ دفتر منطقه ای توسط ٣٧٨ نفر پایش می شود.
سلاجقه در پایان خاطرنشان کرد: کاهش 48 درصدی مراجعات با اشکال تکراری، افزایش رضایتمندی مشتریان به عدد ٧٩۴و توسعه روش های امدادی، پیگیری مناسب و علمی کیفیت خدمات به مشتریان ، تکامل چرخه علم و دانش در نمایندگی های سراسر کشور، طرح ارسال قطعات به واسطه زمانبندی بسیار مناسب جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان مشتریان، از دیگر فعالیت های ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش است.
عبور مستقیم، پروژه بهبود و محصول جدید؛ راهکارهای جهش کیفیت
بازدید وزیر کشور از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل
سورن پلاس دوگانه سوز از مردادماه وارد ناوگان تاکسیرانی میشود
http://sanatnews.ir/News/1/268183
برچسب ها :
ایران خودرو
,
ایساکو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز