عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تعدیل فضای موهوم علیه خودروسازی با کار و تلاش
تاريخ:شانزدهم خرداد 1401 ساعت 12:08
|
کد : 267508
|
مشاهده: 1531
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فضای موهوم علیه خودروسازی را با کار و تلاش مجدانه تعدیل خواهیم کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فضای موهوم علیه خودروسازی را با کار و تلاش مجدانه تعدیل خواهیم کرد.
مهدی خطیبی در نشست با مدیران روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که در سالهای گذشته به مقوله تولید کیفی توجه زیادی نشده و افزایش تیراژ تولید ملاک عملکرد بوده، تصریح کرد: با تغییر رویکرد به سمت تولید با کیفیت محصولات، در صدد هستیم تا رضایت مشتریان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اثرگذاری اخبار منفی در جامعه در مقایسه با اخبار مثبت و امیدبخش گفت: باید با تولید محتوای مناسب مردم را نسبت به توانمندی های صنعت خودرو و دستاوردهای آن آگاه کنیم و در این مسیر واحدهای ارتباطات شرکت های تابعه گروه نیز نقش بسیار مهمی خواهند داشت.
خطیبی با اشاره به وضعیت موجود صنعت خودروسازی گفت: بزرگ ترین منتقد این موضوع خودمان هستیم و می دانیم، آنطور که باید و شاید به مقوله کیفیت پرداخته نشده است، اما برخی هجمههای رسانهای نسبت به بزرگنمایی مسایل و مشکلات سبب شده تا ذهنیت جامعه نسبت به صنعت خودروی کشور مخدوش شود.
وی خودروسازی را صنعتی پیچیده و دارای روابط پیشین و پسین متعدد در زنجیره تولید دانست و گفت: خودرو نقش مهمی در زندگی روزمره مردم در جهان دارد، اما در سال های اخیر به دلیل مسایل اقتصادی کشور از کالای مصرفی تبدیل به کالای سرمایهای شده و اهمیت آن در زندگی مردم برای تبدیل آن به ثروت و سرمایه چند برابر شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بازنشر اخبار مثبت را نسبت به اخبار منفی ضعیف ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر تشخیص محتوای صحیح و سره از ناسره قبل از بازنشر گفت: یکی از دلایل انتشار اخبار منفی برای صنعت خودروی کشور ناشی از وجود منافع برای برخی افراد و گروه هاست که روابط عمومی ها باید با ارایه اطلاعات صحیح به مخاطبان در تشخیص محتوای درست و بازنشر آن کمک کنند.
وی ارایه اطلاعات صحیح به مخاطبان برای دریافت بازخورد مثبت و صحیح از آنان را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیتهای اطلاع رسانی باید هوشمند و سیستماتیک بوده و با سرعت و دقت بالایی انجام شود و واحدهای ارتباطات به عنوان پیشاهنگ این حرکت باید تمام تلاش خود را برای انتقال صحیح اطلاعات به کار گرفته و از ایجاد فضای موهوم در حاشیه این صنعت جلوگیری کنند.
خطیبی با بیان این که در تمام شاخصهای تولید، فروش، صدور سند و تحویل خودرو از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته ایم، گفت: افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل، رشد ۴۳ درصدی صدور سند و یا افزایش ۱۶ درصدی تحویل خودرو از دستاوردهای مهمی است که در شرایط تحریم و با تکیه بر توان تولیدکنندگان کشور رقم خورده است.
وی توقف تولید خودرو ناقص در سه مرحله را اقدامی مهم در کاهش هزینهها و افزایش کیفیت خودروها ارزیابی کرد و گفت: پیش از این تولید، به کالای در حال ساخت اطلاق می شد که با تغییر تعاریف و ارایه محصول قابل عرضه به مشتریان، آمار و اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
خطیبی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که هر کسی به خود اجازه می دهد با حداقل آگاهی به این صنعت هجمه وارد کند، افزود: مسیر تحول کیفیت محصولات را در پیش گرفتهایم و با توقف تولید خودرو ناقص در کنار اجرای ۱۶۱ پروژه، کیفیت به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.
وی با بیان اینکه توقف تولید خودرو ناقص دست کم زمینه رشد ۲۵ درصدی کیفیت محصولات را فراهم میکند، تصریح کرد: نتایج پروژه های کیفیت با تاخیر نمایان میشود، اما گروه صنعتی ایران خودرو خود را متعهد و ملزم به ارتقای کیفیت و عرضه محصولات جدید می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
در این نشست، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو نیز با تشریح رویکردهای نوین ارتباطی در این خودروساز، درباره برنامه های تدوین شده برای ارتقا و بهبود وضعیت موجود توضیحاتی ارایه کرد.
محمود نیک دهقان، بر ایجاد تحول سیستماتیک در ۱۱ محور فعالیت های ارتباطی تاکید کرد و از مدیران روابط عمومیهای گروه صنعتی ایران خودرو خواست تا با همدلی و مشارکت، زمینه بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در این گروه صنعتی را فراهم کنند و با پاسخگویی به موقع و سریع به مخاطبان از اثرگذاری هجمههای رسانهای ناصحیح جلوگیری کنند.
http://sanatnews.ir/News/1/267508
برچسب ها :
ایران خودرو
,
صنعت خودرو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
توافقات مرزی ایران و افغانستان
عرضه اولین استیبلکوین وابسته به ین ژاپن
یک کنسرت تلفیقی از موسیقی کلاسیک و جز
حق نداریم حتی برای لحظهای متوقف شویم
پوتین قانون مشارکت راهبردی با ونزوئلا را امضا کرد
شناگر ایران فینالیست شد
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا به بالای ۸ همت رسید
۳۵۴ کیلوگرم شمش نقره در بورس کالا معامله شد
تالار صادراتی کیش پیشتاز عرضه های امروز بورس کالا
صادق: طرحهای هادی روستایی بازنگری میشود؛ ساخت شهرکهای مسکونی
لزوم مقابله مؤثر با پشه آئدس و پیشگیری از طغیان تب دنگی
شکایت استرالیا از فریبکاری مایکروسافت
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز