توسعه صنایع معدنی از ارکان اصلی پیشرفت اقتصاد ملی است
|
صنعت فولاد به اهداف افق ۱۴۰۴ دست یافته است
|
بخش اعظم مینروبی مسیر راهآهن شلمچه - بصره انجام شده است
|
وزیر صمت: سهام خودروسازان واگذار میشود
|
هشدار وزیر صمت درباره قاچاق سوخت معادن
|
پروژههای عمرانی از دل تحریم و تنگناها سر بلند کردند
|
وزیر صمت: ارزآوری کشور با مقررات فعلی لطمه میخورد
|
شبکههای غیررسمی مالی، صادرات را تا ۱۵ درصد گرانتر کردهاند
|
قرارداد ۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای شهرکهای صنعتی منعقد شد
|
نمیتوانیم خود را منفک از زنجیره ارزش جهانی بدانیم
|
انتقاد تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده
|
آمادگی وزارت صمت برای افتتاح طرحهای فناورانه در کرمانشاه
|
ممنوعیت واردات کالاهای خارجی مشابه ساخت داخل ادامه دارد
|
شنبه 17 خرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد
تاريخ:سوم خرداد 1401 ساعت 12:21
|
کد : 267349
|
مشاهده: 1354
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در این نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده باید به صورت ویژه مورد توجه مرکز امور مشتریان گروه سایپا قرار گیرد و این رویکرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سایپا در جامعه است.
او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارایه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردی است که باید توسط مرکز امور مشتریان سایپا پیگیری و دنبال شود.
در ابتدای این نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترین اقدامات این مرکز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامی مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.
او تصریح کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از دیگر فعالیت های این مرکز به شمار می رود.
مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهای اصلی فعالیت مرکز امور مشتریان سایپا بوده است.
ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی
شاهد اصلاحات موثر در دوره جدید مدیریتی گروه خودرسازی سایپا هستیم
تحقق 100 درصدی هدف گذاری در رابطه با کاهش خودروهای ناقص در سال گذشته
http://sanatnews.ir/News/1/267349
برچسب ها :
سایپا
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
بازگشت ۶۱ رشته ارشد پیامنور به دفترچه انتخاب رشته
لودریان: اسرائیل منفور شده است
جزئیات ثبتنام سومین دوره آزمون زبان وزارت علوم اعلام شد
آمار جدید قربانیان جنگ غزه
بومیسازی زیرساخت هوش مصنوعی در پروژه سکوی ملی
بومیسازی زیرساخت هوش مصنوعی در پروژه سکوی ملی
بومیسازی زیرساخت هوش مصنوعی در پروژه سکوی ملی
بومیسازی زیرساخت هوش مصنوعی در پروژه سکوی ملی
توسعه شهرکهای تخصصی خورشیدی در اولویت سیاستهای وزارت صمت قرار دارد
برنامهریزی برای کاهش گازسوزی در نفتخیز جنوب
پایان تعمیرات اساسی سکوهای فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی
انتقاد آنروا از ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود خبرنگاران بینالمللی به غزه
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز