عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد
تاريخ:سوم خرداد 1401 ساعت 12:21
|
کد : 267349
|
مشاهده: 1508
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در این نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده باید به صورت ویژه مورد توجه مرکز امور مشتریان گروه سایپا قرار گیرد و این رویکرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سایپا در جامعه است.
او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارایه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردی است که باید توسط مرکز امور مشتریان سایپا پیگیری و دنبال شود.
در ابتدای این نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترین اقدامات این مرکز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامی مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.
او تصریح کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از دیگر فعالیت های این مرکز به شمار می رود.
مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهای اصلی فعالیت مرکز امور مشتریان سایپا بوده است.
ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی
شاهد اصلاحات موثر در دوره جدید مدیریتی گروه خودرسازی سایپا هستیم
تحقق 100 درصدی هدف گذاری در رابطه با کاهش خودروهای ناقص در سال گذشته
http://sanatnews.ir/News/1/267349
برچسب ها :
سایپا
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
ورود ۷۵ متروباس تا پایان سال به پایتخت
اتصال به فیبرنوری یک ضرورت اجتنابناپذیر است
سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل می شود
تیراندازی در دانشگاهی در آمریکا
دیدار پوتین با رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه
محمدحسین یزدانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد
کسب مدال برنز موی تای توسط نماینده ایران
رگبار و رعد و برق در برخی استانها
تایلند و کامبوج در حضور ترامپ توافق صلح امضا کردند
رقابت دورا دور شمالیها در هفته پنجم لیگ بسکتبال؛هفتهای به کام مدعیان
کمکاری وزارت راه، پروژههای نهضت ملی مسکن را به بنبست رسانده است
پایانکار ساختمانها، مشروط به بهینهسازی انرژی میشود
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز