عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
پایان مزاحمت برای اورژانس پایتخت
تاريخ:بيستم مهر 1404 ساعت 15:42
|
کد : 402047
|
مشاهده: 41
سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران از مسدود شدن فوری خطوط مزاحمان تلفنی این سازمان خبر داد.
شروین تبریزی در گفتوگو با ایسنا، درباره نحوه برخورد با مزاحمان اورژانس گفت: در گذشته وقتی سازمان اورژانس مزاحم تلفنی داشت، رئیس اداره حقوقی سازمان باید برای هر شماره تلفن مزاحم به دادسرا مراجعه کرده و شکایت میکرد یعنی برای هر مزاحم باید زمان خاصی میگذاشت و جداگانه شکایت میکرد تا حکم دریافت کند که با توجه به بالا بودن آمار مزاحمان، این کار بسیار زمانبر بود.
وی افزود: اما پس از مذاکرات و هماهنگیهای گسترده میان مدیریت حقوقی این سازمان و مقامات قضایی، سازوکار جدیدی برای برخورد با مزاحمان تماسهای اورژانس ۱۱۵ به تصویب رسیده است. یعنی کارگروهی در سازمان اورژانس تشکیل می شود و اگر اعضای این کارگروه به نتیجه برسند که شمارهای مزاحم اورژانس و روند خدمات رسانی است؛ مستقیما برای برخورد با آن عمل می کنند.
سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: مطابق این دستورالعمل، بعد از اخطار کتبی به فرد مزاحم برای اولین بار خط مزاحم به مدت یک هفته قطع میشود؛ در صورت تکرار، این مدت به سه ماه افزایش مییابد و در مرحله سوم، امتیاز خط بهطور کامل سلب و منصوبات تلفن ثابت به صورت کامل جمع آوری خواهد شد.
شروین گفت: از آنجایی که مزاحمان اورژانس باعث ایجاد اخلال در روند امدادرسانی و درمان فوری بیماران می شوند، برخورد با مزاحمان بسیار اهمیت دارد و از به هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری می شود.
http://sanatnews.ir/News//402047
برچسب ها :
مزاحمت
,
اورژانس پایتخت
,
مزاحمان تلفنی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز