يک شنبه 15 مهر 1403

ماجرای پلاک سوم خودروها چیست؟

ماجرای پلاک سوم خودروها چیست؟
  تاريخ:پانزدهم مهر 1403 ساعت 09:45   |     کد : 300743   |     مشاهده: 18
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اجرای طرح پلاک سوم، اشتباهات درباره جریمه ها به صفر می‌رسد.
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اجرای طرح پلاک سوم، اشتباهات درباره جریمه ها به صفر می‌رسد.
سردار احمدرضا رادان درباره پلاک سوم گفت: ما به دنبال فناوری‌های نوین از جمله «پلاک سوم» هستیم که این مسئله، می‌تواند به هوشمندسازی بیشتر پلیس در کشور کمک کند. در این روش، یک چیپ الکترونیکی حاوی اطلاعات خودرو به‌عنوان پلاک سوم روی خودروها نصب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برخی رانندگان در پلاک خود دستکاری‌هایی انجام داده و باعث می‌شوند خودروی دیگری جای آنها جریمه شود؛ ادامه داد: با اجرای طرح پلاک سوم، قطعا اشتباهات ماموران پلیس راهور و سیستم، درباره جریمه ها صفر می شود.
فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اجرای این طرح نیازمند تامین بودجه از طرف دولت است که امیدواریم زودتر برنامه‌ریزی‌های آن انجام شود.
رادان گفت: ما قصد داریم به نحوی کارها را پیش ببریم که به جای اینکه مردم به دنبال خدمت بروند و به پلیس مراجعه کنند، ما خدمت را به آنها ارائه کنیم اما قطعا این مسیر زمان‌بر خواهد بود. به عنوان مثال می‌خواهیم وقتی مردم خودرو خریداری می‌کنند و نیاز به پلاک خودرو دارند به جای اینکه آنها به مراکز ما مراجعه کنند؛ ما سراغ آنها برویم و از آنها اطلاعات را دریافت کرده و پلاک تحویل بدهیم. البته در حال حاضر این خدمت ارائه می‌شود اما تعداد آن کم است.

http://sanatnews.ir/News//300743
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است