اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
جمعه 7 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خودرو در چین ارزان میشود؟
تاريخ:سوم مهر 1403 ساعت 11:41
|
کد : 300589
|
مشاهده: 541
به گزارش صنعت نیوز، نمایندگیهای خودرو در سراسر چین با زیان حدود۲۰ میلیارد دلاری مواجه هستند زیرا مشتریان از خرید قابلتوجه اجتناب میکنند و وسایل نقلیه برای فروش انباشته میشوند.
به گزارش صنعت نیوز، نمایندگیهای خودرو در سراسر چین با زیان حدود۲۰ میلیارد دلاری مواجه هستند زیرا مشتریان از خرید قابلتوجه اجتناب میکنند و وسایل نقلیه برای فروش انباشته میشوند.
انجمن فروشندگان خودرو چین در بیانیهای اعلام کرد که خرده فروشان خودرو در این کشور نقدینگی بسیار شدید را تجربه میکنند و به زیان ۱۳۸ میلیارد یوان (۲۵.۳ میلیارد دلار سنگاپور) تنها برای هشت ماه اول سال ۲۰۲۴ توجه میکنند.
این انجمن از دولت چین میخواهد تا با توجه به مشکلات گسترده در این بخش، ریسکهای مالی که نمایندگیها با آن مواجه هستند نظارت دقیق تری داشته باشد و حمایتهای مالی بیشتری ارائه دهد.
انجمن خودروهای مسافری چین هفته گذشته اعلام کرد فروش خودروهای انرژی نو در چین نسبتاً قوی است اما فروش خودروهای سواری خردهفروشی به طور کلی کاهش یافته است و انتظار میرود در ماه سپتامبر تنها ۴ درصد سالانه افزایش یابد.
یارانههای دولتی که رانندگان را تشویق به خرید و فروش خودروهای قدیمی میکند تا حد زیادی مسئول افزایش فروش خودرو انرژی نو است، اما نمایندگیها به دلیل ادامه جنگ قیمت این صنعت آسیب میبینند.
بیوایدی، پرفروشترین برند خودروی کشور، موج تازهای از تخفیفها را در آغاز سال شروع کرد تا کاربران را ترغیب به خرید بیشتر کند.
بلومبرگ گزارش کرد که انجمن فروشندگان خودرو چین اعلام کرد که مصرف ضعیف مقصر ضرر نمایندگیهاست و افزود که سطح موجودی بالاست، به این معنی که نمایشگاهها مجبور میشوند موجودی اضافی را با قیمتهای پایین ارائه کنند.
http://sanatnews.ir/News//300589
برچسب ها :
خودرو
,
چین
,
ماشین
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
آخرين اخبار
اعطای وام ۳۰ میلیونی به دانشجویان علوم پزشکی
«آلفاها» فناوری را نفس میکشند
ناصر مسعودی درگذشت
ونزوئلا تهدید خود را عملی کرد
ویروس آنفلوآنزا در میان اطفال تهاجمیتر است
محور رایزنی دیپلماتهای ایران و جمهوری آذربایجان
سدی که بسیجیان مقابل منافقین ساختند
اطلس جامع آب شهر تهران آماده شد
توصیه ترامپ به ژاپن: چین را تحریک نکن!
درگیری میان نیروهای الجولانی و قسد
جوانان راهحل مشکلات کشورند
«خرید نکنی، باختی!»
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز