شنبه 31 شهريور 1403

بازدید مهمانان کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از پل طبیعت و گنبد مینا

بازدید مهمانان کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از پل طبیعت و گنبد مینا
  تاريخ:سی و يکم شهريور 1403 ساعت 14:14   |     کد : 300528   |     مشاهده: 24
به گزارش صنعت نیوز، مهمانان سی ‌و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند.
به گزارش صنعت نیوز، مهمانان سی ‌و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند.
سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به نمایندگی از شهرداری تهران به مهمانان سی ‌و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی خوشامدگویی گفت و افزود: علیرغم تاکیدها و پافشاری‌های بسیار قرآن و رسول اعظم اسلام بر ضرورت حفظ وحدت، برادری و پرهیز از تفرقه و پراکندگی میان مسلمانان با کمال تأسف، امروز درد تفرقه و جدایی میان مسلمانان یکی از دردهای مهم و بزرگ در جهان اسلام است. در حالی که مشترکات دینی فراوان میان امت اسلامی مانند کتاب الهی وجود نازنین پیامبر عظیم‌الشأن و قبله واحد می‌تواند یک پیوند عاطفی و معنوی عمیق میان ما ایجاد کند و دل‌ها و احساسات ما را به یکدیگر متصل نماید و در جهان آشفته امروز قدرت مادی و معنوی بی‌نظیری را برای ما مسلمانان به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل پراکندگی، ناسازگاری و بعضا رویارویی جوامع و کشورهای مسلمان شاهد درد، رنج و فقر و آوارگی بسیاری در بین خودمان هستیم و این وضعیت ناگوار روز به روز دشمنان قسم خورده ما را در ظلم و جنایت علیه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین جسورتر و بی‌باک‌تر می‌سازد که نمونه‌های بارز آن را در جنایت دهه‌ها، سال‌ها، ماه‌ها و روزهای اخیر رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر، وحشی و جانی اسرائیل شاهد هستیم.
مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران بیان کرد: امروز تنها چاره دردها و رنج‌های تاریخی مسلمانان و عامل بنیادین پیشرفت، بالندگی و شکوفایی کشورهای مسلمان همدلی، اتحاد و پیمان برادری عملی و پرهیز از هر چند دستگی و تفرقه است. همه‌ ما باید وحدت و یکپارچگی، دوستی و برادری را رسم العین خود قرار دهیم و از دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها و ویرانگری‌ها بپرهیزیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، مهمانان سی ‌و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در بازدید از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از آسمان نمای گنبد مینا، پل طبیعت و بوستان آب و آتش بازدید کردند.

http://sanatnews.ir/News//300528
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است