شنبه 9 تير 1403

علت حریق رستوران پدیده شاندیز هنوز مشخص نشده است

  تاريخ:نوزدهم خرداد 1403 ساعت 12:05   |     کد : 288988   |     مشاهده: 62
معاون آتش‌نشانی شاندیز گفت: علت حریق رستوران پدیده شاندیز هنوز مشخص نشده است و رئیس آتش‌نشانی شاندیز همچنان بستری است.
مهدی علیزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام حریق در رستوران پدیده شاندیز به آتش‌نشانی این شهر در ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد بلافاصله مأموران ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان به محل حادثه مراجعه کردند.
وی افزود: با کمک گرفتن از سه ایستگاه آتش‌نشانی مشهد و اعزام ۲۰ نیرو از مشهد و ۱۳ نفر از ایستگاه شاندیز آتش در رستوران پدیده مهار شد.
وی اظهار کرد: تعداد ۵ خودرو سبک از ایستگاه آتش‌نشانی شاندیز ۶ خودرو از ایستگاه مشهد به محل حادثه اعزام شدند و با موفقیت توانستند آتش را در محل انباری و رختکن کارگران رستوران مهار کنند.
معاون آتش‌نشانی شاندیز با اشاره به اینکه پنج کارگر رستوران و ۴ نفر از نیروهای آتش‌نشان در این حادثه دچار دودزدگی و مشکل تنفسی شده و به مرکز درمانی منتقل‌ شده‌اند که رئیس آتش‌نشانی شاندیز همچنان بستری بوده و وضعیت دیگر آتش‌نشانان و کارگران خوب است.
وی با بیان اینکه در این اتفاق سه طبقه از رستوران پدیده به طور کامل دچار حریق شده بود، گفت: علت دقیق آتش سوزی تاکنون مشخص نشده و همچنان در دست بررسی است.
علیزاده اظهار کرد: حریق در ساعت یک و ۴۵ دقیقه به آتش نشانی شاندیز اعلام شد و در ساعت ۹ صبح امروز آتش به طور کامل اطفا شد.

http://sanatnews.ir/News//288988
Share

برچسب ها :  آتش سوزی , حریق
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است