وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
جمعه 2 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
افزایش سرعت بازرگانی هدف مهم راهآهن
تاريخ:پانزدهم بهمن 1402 ساعت 09:18
|
کد : 287108
|
مشاهده: 293
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
"سید میعاد صالحی" در نشست با مالکان واگن باری بخش خصوصی افزود: بارهای مسیر ریلی بیشتر اوقات در مدت سه روز از شمال شرق کشور به بندر میرسد اما ۵۰ روز معطل تخلیه و ترخیص میشود و این موضوع به شدت بر کاهش سرعت بازرگانی تاثیر میگذارد.
وی گفت: اصلاحات انجام شده تا کنون، هیچگاه افزایش سرعت بازرگانی را به همراه نداشته است. گاهی عده ای از واگن باری به عنوان انبار استفاده میکنند تا دموراژ کشتی ( کرایه معطلی، خسارت بیکارماندگی) ندهند.
مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: بهره وری مدیران مناطق انگیزه ای برای حمل واگن خالی ایجاد نمیکند و بیشتر به افزایش بارگیری توجه شده است نه افزایش سرعت حمل بار.
وی ادامه داد: برخی از مشکلات شرکتهای حمل و نقل ریلی ریشههای ۳۰ تا ۵۰ ساله دارد که حل همگی به طور همزمان ممکن نیست، اما باید مبتنی بر انضباط برای حل تک تک آنها برنامه ریزی کرد.
صالحی با اشاره به واگذاری مالکیت همه واگنهای باری به بخش خصوصی گفت: تعمیرات و نگهداری واگنهای باری بخش خصوصی نیز باید به عهده خودشان باشد، زیرا مشی راه آهن خروج از تصدی گری و تسهیل فضا از یک سو و نظارت از سوی دیگر است.
http://sanatnews.ir/News//287108
برچسب ها :
راه آهن
,
بازرگانی
,
سرعت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
بازگشایی کامل جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال
صعود پرسپولیس در جام حذفی با طلسمشکنی مهاجم آنگولایی
عراقچی: تصویب قطعنامه علیه ایران با اقدامات متقابل مواجه میشود
علیپور: خوشحالیم پای ژوائو به گلزنی باز شد
گاریدو: بازیهای جام حذفی خطرناک هستند
صالحی امیری با نخستوزیر آذربایجان دیدار کرد
آغاز ریلگذاری راه آهن خاش - چابهار
وزیر راه: کریدور شمال - جنوب راهبردی ترین پروژه ریلی کشور است
وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر شارژ شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز