عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
يک شنبه 4 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
افزایش سرعت بازرگانی هدف مهم راهآهن
تاريخ:پانزدهم بهمن 1402 ساعت 09:18
|
کد : 287108
|
مشاهده: 492
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
"سید میعاد صالحی" در نشست با مالکان واگن باری بخش خصوصی افزود: بارهای مسیر ریلی بیشتر اوقات در مدت سه روز از شمال شرق کشور به بندر میرسد اما ۵۰ روز معطل تخلیه و ترخیص میشود و این موضوع به شدت بر کاهش سرعت بازرگانی تاثیر میگذارد.
وی گفت: اصلاحات انجام شده تا کنون، هیچگاه افزایش سرعت بازرگانی را به همراه نداشته است. گاهی عده ای از واگن باری به عنوان انبار استفاده میکنند تا دموراژ کشتی ( کرایه معطلی، خسارت بیکارماندگی) ندهند.
مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: بهره وری مدیران مناطق انگیزه ای برای حمل واگن خالی ایجاد نمیکند و بیشتر به افزایش بارگیری توجه شده است نه افزایش سرعت حمل بار.
وی ادامه داد: برخی از مشکلات شرکتهای حمل و نقل ریلی ریشههای ۳۰ تا ۵۰ ساله دارد که حل همگی به طور همزمان ممکن نیست، اما باید مبتنی بر انضباط برای حل تک تک آنها برنامه ریزی کرد.
صالحی با اشاره به واگذاری مالکیت همه واگنهای باری به بخش خصوصی گفت: تعمیرات و نگهداری واگنهای باری بخش خصوصی نیز باید به عهده خودشان باشد، زیرا مشی راه آهن خروج از تصدی گری و تسهیل فضا از یک سو و نظارت از سوی دیگر است.
http://sanatnews.ir/News//287108
برچسب ها :
راه آهن
,
بازرگانی
,
سرعت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز