اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
جمعه 21 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
۱۴۴ مرکز خدماترسانی عمومی، ارزیابی استاندارد شد
تاريخ:بيست و چهارم دی 1402 ساعت 12:31
|
کد : 286633
|
مشاهده: 584
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
محمد حسین طاهری در تشریح این خبر افزود: در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ارتقای کیفی و استانداردسازی خدمات جزو اولویتهای کاری است و استاندارد خدمات هتلها، هتلآپارتمانها، خانههای سالمندان، اتاق مادر و کودک، مراکز پیشدبستانی و مهدهای کودک از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفتهاند.
وی با اشاره به اینکه خدمات جدید در زمینههایی نظیر آموزشی، گردشگری، عمومی، اجتماعی، تجاری، ورزشی و پستی است، ادامه داد: واحدهای ارائهدهنده خدمات برای بازاریابی موفق نیاز به ارتقای کیفیت، منطبق با نیاز روز بازار دارند، که استانداردسازی خدمات، زیربنای دستیابی به این بازار ها خواهدبود.
این مقام مسئول ادامه داد: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
http://sanatnews.ir/News//286633
برچسب ها :
ارزیابی
,
استاندارد
,
خدمات رسانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
اعتراض استقلال به کمیته استیناف بابت جریمه ۲ میلیاردی ساپینتو
خالد مشعل موضع حماس درباره بحث سلاح و اداره غزه را اعلام کرد
روز سبز بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی
آمریکا در اختلاف با چین بر سر حادثه راداری، پشت ژاپن درآمد
سخنرانی ترامپ با طرح ادعای ایجاد تحولات اقتصادی در آمریکا
تغییری بزرگ در نظام بیمهای کارمندان
بازار کار آینده تحتتأثیر فناوریهای نوظهور
تیراندازی در دانشگاه کنتاکی؛ یک کشته ویک زخمی
پیشبینی یاتا از سود شرکتهای هواپیمایی در سال آینده
مادورو: بازارهای چین، هند، روسیه و ایران اکنون به روی ما باز است
سازوکار سفیدکردن خطوط برعهده وزارت ارتباطات است
کیت نانویی تشخیص خون مخفی برای پایش سرطان روده
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز