عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
افزایش سرعت و کیفیت دستاورد مهم طرح خدمات نوروزی ایرانخودرو
تاريخ:شانزدهم فروردين 1402 ساعت 10:33
|
کد : 274930
|
مشاهده: 1134
به گزارش صنعت نیوز، طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایرانخودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
به گزارش صنعت نیوز، طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایرانخودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
مدیرعامل ایساکو گفت: طرح خدمات نوروزی که طی آن ۳۰۶ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۵۰۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور به هموطنان خدمترسانی کردند، پس از ۲۰ روز تلاش شبانهروزی مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در حالی به پایان رسید که ۹۹.۷ درصد از خودروهای پذیرش شده گارانتی در ایام کشیک، پس از دریافت خدمات از نمایندگیهای مجاز ترخیص شدهاند.
بابک سلاجقه افزود: پیشبینی شده بود در نمایندگیهای کشیک به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود و با برنامهریزیهای انجام شده در خصوص تامین قطعه و تامین تجهیزات لازم و حضور کارکنان، مراجعهکنندگان در اسرع وقت از خدمات نمایندگیهای سراسر کشور بهرهمند شدند.
وی در این خصوص اظهار کرد: پیش از آغاز طرح، قطعات مورد نیاز، پیشبینی و برای نمایندگیهای کشیک ارسال شده بود و در زمان اجرای طرح نیز تدابیر و آمادگی لازم برای تامین و ارسال قطعاتی که در برخی نمایندگیها موجود نبود یا موجودی آن به اتمام رسیده بوده، صورت گرفت.
مدیرعامل ایساکو با بیان این که با توجه به تعطیلی ناوگان حمل و نقل و لجستیک در ایام نوروز، تامین و ارسال قطعات مورد نیاز نمایندگیها احتمالا با کندی مواجه میشد، تصریح کرد: در این زمینه نیز از قبل برنامهریزیهای لازم انجام شد، تا متعاقب پایان موجودی برخی قطعات، تا حد امکان، خودرویی در نمایندگیها متوقف نشود.
سلاجقه افزود: با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش، ستادی به منظور پشتیبانی و نظارت بر حسن انجام کار در شرکت ایساکو، تحت عنوان «ستاد مرکزی خدمات نوروزی ایرانخودرو» تشکیل شد و در تمام مدت اجرای طرح، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد در تهران و دفاتر منطقهای، نمایندگیها و ناوگان امدادی تمام کوشش خود را به کار بستند که هم وطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.
وی یادآور شد: در طول اجرای طرح، علاوه بر چند نوبت بازدید مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو از نمایندگیهای مجاز، ناوگان امداد در جادههای کشور و مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو، که به منظور پایش و نظارت بر اجرای بهینه طرح صورت گرفت، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو نیز راسا با حضور در مرکز تماس امدادخودرو ایران، بر روند پاسخگویی و ثبت درخواستهای امداد نوروزی نظارت به عمل آورد.
سلاجقه در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری گفت: این مدت زمان در طرح امسال به ۲۴ دقیقه رسید و در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان به صورت رایگان صورت پذیرفت.
مدیرعامل ایساکو گفت: کارکنان مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو که همواره به صورت شبانهروزی به تمامی تماسهای مردمی پاسخ میدهند نیز در طرح مذکور توانستند با اعزام نیروهای امدادی به محل مورد نظر امدادخواهان و ارایه خدمات امداد بالینی سریع، مشکل ۷۵ درصد خودروها را بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه و حدود پنج درصد را با مشاوره تلفنی رفع کنند. از این میزان تماس حدود ۲۰ درصد نیز منجربه حمل خودرو شد.
http://sanatnews.ir/News//274930
برچسب ها :
ایران خودرو
,
ایساکو
,
خدمات نوروزی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز