سه شنبه 27 شهريور 1403

برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  تاريخ:شانزدهم اسفند 1401 ساعت 15:15   |     کد : 274446   |     مشاهده: 654
به گزارش صنعت نیوز، دوره حکمرانی مسکن در ۶ سرفصل در همکاری با دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، دوره حکمرانی مسکن در ۶ سرفصل در همکاری با دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: دوره حکمرانی مسکن در ۶ سرفصل و طی ۹ ماه برگزار می‌شود، که در این دوره نگاه تخصصی مدیران به مسکن تقویت می‌شود تا بتوانند مسائل و چالش‌های پیش‌رو در حوزه مسکن را پاسخگو باشند.

آقای حیدری افزود:دوره حکمرانی مسکن با مشارکت دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، و اندیشکده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام و مصاحبه آن ، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی هدف از برگزار این دوره را پرورش و توسعه دانش مدیران ارشد و میانی در حوزه مسکن عنوان و تصریح کرد: نگاه تخصصی مدیران به مسکن در این دوره‌ها تقویت می‌شود تا این افراد بتوانند مسائل و چالش‌های پیش‌رو در حوزه مسکن را پاسخگو باشند.

حیدری با اعلام اینکه این دوره با ۶ سرفصل در ۹ ماه برگزار خواهد شد، افزود: دوره حکمرانی مسکن شامل مسائل حکمرانی و سیاستگذاری و یکسری دروس تخصصی همچون آمایش سرزمین، پنج دهه سیاستگذاری در بخش زمین و مسکن و مفاهیم و رویکرد اقتصاد مسکن است که طی ۹ ماه در دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی گفت: افراد متقاضی این دوره می‌توانند به شکل آزاد نیز در این دوره‌ها حاضر باشند. علاوه بر آن حضور مدیران ارشد و میانی فعال در حوزه مسکن به عنوان مهارت شغلی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

http://sanatnews.ir/News//274446
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است