اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
يک شنبه 23 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
فروش قدیمیترین کشتی تفریحی اقیانوس پیما
تاريخ:هجدهم بهمن 1401 ساعت 14:14
|
کد : 273711
|
مشاهده: 1305
به گزارش صنعت نیوز، یکی از قدیمیترین کشتیهای تفریحی اقیانوس پیما به زودی از سوی مالکان آن فروخته میشود.
به گزارش صنعت نیوز،
یکی از قدیمیترین کشتیهای تفریحی اقیانوس پیما به زودی از سوی مالکان آن فروخته میشود.
کشتی آستوریا یکی از قدیمیترین کشتیهای تفریحی اقیانوسپیما که در سال ۱۹۴۸ میلادی ساخته شده است به زودی فروخته میشود.
این کشتی از زمان شیوع بیماری همهگیری کرونا از سه سال پیش فعالیت نکرده است. گفته شده کشتی در حال حاضر در بندر روتردام لنگر انداخته و برای بازیافت به فروش گذاشته شده است.
با این حال، مالکان چنین فروشی را رد کردهاند و اعلام کردهاند که به دنبال خریداری هستند که قصد بهرهبرداری از کشتی را داشته باشد.
گفتنیاست، این کشتی یک کشتی مسافربری در اقیانوس اطلس پس از جنگ جهانی دوم بود و برای حمل بار و مسافر به آن سوی اقیانوس اطلس طراحی شده بود. این کشتی ۵۲۵ فوتی و ۱۱۷۰۰ تنی دارای بدنه تقویت شده در مقابل دریای یخی است.
این کشتی با سابقهای طولانی، نزدیک به ۷۵ سال به عنوان یک کشتی مسافربری فراآتلانتیک، یک کشتی تفریحی برای حزب کمونیست آلمان، یک پادگان برای پناهجویان و یک کشتی تفریحی مدرن خدمت کرده است. با این حال، این کشتی بیشتر به عنوان یک نشانه تاریک در حرفه خود شناخته میشود. در ۲۵ ژوئیه ۱۹۵۶ میلادی، این کشتی که در آن زمان با نام STOCKHOLM شناخته میشد، از نیویورک به اسکاندیناوی درحال حرکت بود.
از آنجاییکه فنّاوری رادار در آن زمان به اندازه کافی پیشرفته نبود، کشتی دیگری به نام «آندریا دوریا» با این کشتی برخورد کرد.
کشتی STOCKHOLM با بدنه تقویتشده با یخ، خسارت زیادی به کشتی دیگر وارد کرد و باعث غرق شدن آن شد. خود کشتی به سختی جان سالم به در برد و برای تعمیر به نیویورک بازگشت؛ اما در مجموع ۵۱ نفر در آن فاجعه جان باختند.
http://sanatnews.ir/News//273711
برچسب ها :
فروش
,
قدیمی ترین کشتی تفریحی
,
اقیانوس پیما
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
اعتراض استقلال به کمیته استیناف بابت جریمه ۲ میلیاردی ساپینتو
خالد مشعل موضع حماس درباره بحث سلاح و اداره غزه را اعلام کرد
روز سبز بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی
آمریکا در اختلاف با چین بر سر حادثه راداری، پشت ژاپن درآمد
سخنرانی ترامپ با طرح ادعای ایجاد تحولات اقتصادی در آمریکا
تغییری بزرگ در نظام بیمهای کارمندان
بازار کار آینده تحتتأثیر فناوریهای نوظهور
تیراندازی در دانشگاه کنتاکی؛ یک کشته ویک زخمی
پیشبینی یاتا از سود شرکتهای هواپیمایی در سال آینده
مادورو: بازارهای چین، هند، روسیه و ایران اکنون به روی ما باز است
سازوکار سفیدکردن خطوط برعهده وزارت ارتباطات است
کیت نانویی تشخیص خون مخفی برای پایش سرطان روده
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز