اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
جمعه 7 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
اوراق ۴۴۳ فروند کشتی تجاری، فراساحل و مسافری در سال ۲۰۲۲
تاريخ:هفدهم بهمن 1401 ساعت 14:56
|
کد : 273674
|
مشاهده: 1523
به گزارش صنعت نیوز، تعداد ۴۴۳ فروند کشتی تجاری، فراساحل و مسافری در سال ۲۰۲۲ توسط بخش خصوصی به منظور اعزام به یاردهای اوراق کشورهای جنوب آسیا و ترکیه فروخته شد.
به گزارش صنعت نیوز
، تعداد ۴۴۳ فروند کشتی تجاری، فراساحل و مسافری در سال ۲۰۲۲ توسط بخش خصوصی به منظور اعزام به یاردهای اوراق کشورهای جنوب آسیا و ترکیه فروخته شد.
اوراق ۴۴۳ فروند کشتی تجاری، فراساحل و مسافری در سال ۲۰۲۲
از این تعداد ۲۹۲ فروند کشتی بزرگ نفتکش، فلهبر، سکوهای شناور، کشتیهای فراساحل و مسافری و بقیه در سایزهای کوچک بودند.
این کشتیها در یاردهای اسکراپ بنگلادش، هند، پاکستان و ترکیه اوراق شده و یا در نوبت اوراق قرار دارند.
«lngvildjenssen» مدیر اجرایی مؤسسه ngo _ ship breaking در این زمینه با اشاره به اینکه اوراق کشتی بیشترین آسیب را به نیروی انسانی وارد میسازد، تأکید کرد: یاردهای اوراق در دهۀ گذشته هیچگونه گزارش مالی منتشر نکرده و همواره از سود قابل توجهی برخوردارند.
وی افزود: در سال ۲۰۲۲ میلادی حداقل ۱۰ کارگر در یاردهای اسکراپ جان خود را از دست داده و ۳۳ کارگر نیز زخمی شدند که بیشتر این اتفاقات در سواحل چاتوگرام بنگلادش صورت گرفت.
به گفتۀ وی در یاردهای جنوب آسیا از یک سو محیط زیست و از سوی دیگر کارگران در معرض خطرات بسیار زیادی قرار دارند که آتش سوزی، سقوط تجهیزات کشتی، انتشار بخار و مواد شیمیایی از جمله آنهاست؛ که همه این موارد به مرور به بیماری نیروی انسانی منجر میشود.
در پایان این گزارش آمده است در سال گذشته میلادی مالکان چینی تعداد ۲۸ کشتی و مالکان کشتی روسیه، سنگاپور، امارات و یونان هر کدام حداقل ۱۲ کشتی برای اوراق فروختند.
در مجموع تعداد ۴۹ کشتی هم در یاردهای اوراق ترکیه اسقاط شد.
اوراق کشتیهای کانتینری در نیمه اول ۲۰۲۲ به صفر رسید
http://sanatnews.ir/News//273674
برچسب ها :
اوراق کشتی
,
کشتی تجاری
,
فرا ساحل
,
مسافری
,
ترکیه
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
آخرين اخبار
اعطای وام ۳۰ میلیونی به دانشجویان علوم پزشکی
«آلفاها» فناوری را نفس میکشند
ناصر مسعودی درگذشت
ونزوئلا تهدید خود را عملی کرد
ویروس آنفلوآنزا در میان اطفال تهاجمیتر است
محور رایزنی دیپلماتهای ایران و جمهوری آذربایجان
سدی که بسیجیان مقابل منافقین ساختند
اطلس جامع آب شهر تهران آماده شد
توصیه ترامپ به ژاپن: چین را تحریک نکن!
درگیری میان نیروهای الجولانی و قسد
جوانان راهحل مشکلات کشورند
«خرید نکنی، باختی!»
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز