اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
جمعه 21 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ایجاد طولانیترین کریدور کشتیرانی سبز و دیجیتالی بین سنگاپور و بندر روتردام
تاريخ:پانزدهم آذر 1401 ساعت 09:02
|
کد : 271988
|
مشاهده: 981
به گزارش صنعت نیوز، ایجاد طولانیترین کریدور کشتیرانی سبز و دیجیتالی جهان بین سنگاپور و روتردام به منظور کربنزدایی در نشست مسئولان بنادر دو کشور مورد تأکید مجدد قرار گرفت و راههای توسعۀ آن بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
ایجاد طولانیترین کریدور کشتیرانی سبز و دیجیتالی جهان بین سنگاپور و روتردام به منظور کربنزدایی در نشست مسئولان بنادر دو کشور مورد تأکید مجدد قرار گرفت و راههای توسعۀ آن بررسی شد.
«Allard Castelein» مدیرعامل بندر روتردام در این نشست با اشاره به اینکه توافق بر سر ایجاد این کریدور در ماه اوت ۲۰۲۲ میلادی حاصل شده خاطر نشان ساخت: ایجاد این کریدور با تمرکز بر فعالیتهای کارآمد، تبادل دادههای اطلاعاتی و تولید سوخت سبز در حال انجام است.
وی گفت: در حالیکه سوختهای سبز هنوز در مقیاس جهانی در دسترس نیستند به همین جهت ایجاد چنین کریدور دیجیتالی به عنوان یک مسیر بسیار خوب برای کاهش انتشار گازهای گلخانهای به شمار میرود.
به گفتۀ وی ایجاد کریدور سبز بین سنگاپور و روتردام تا زمان به ثمر رسیدن، حدود ۹ ماه طول خواهد کشید و پس از آن میتوان از آن به عنوان مدلی برای ارتقاء در مسیرهای تجاری دیگر استفاده کرد. البته در سال ۲۰۲۳ میلادی سفرهای آزمایشی با سوختهای ۱۰۰ درصد سبز در این مسیر انجام خواهد شد.
«مارتین تیسن» رئیس اکوسیستم و پلتفرم استراتژی دیجیتال و تحول برای بندر روتردام در این زمینه گفت: اولین بار این کریدور بین سنگاپور و بندر روتردام در چارچوبهای تعیین شده برقرار میشود. ما قصد داریم چارچوب را ابتدا بین دو بندر ایجاد و سپس نسبت به گسترش آن اقدام کنیم.
http://sanatnews.ir/News//271988
برچسب ها :
طولانی ترین کریدور
,
کشتیرانی سبز
,
دیجیتالی
,
سنگاپور
,
بندر روتردام
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
اعتراض استقلال به کمیته استیناف بابت جریمه ۲ میلیاردی ساپینتو
خالد مشعل موضع حماس درباره بحث سلاح و اداره غزه را اعلام کرد
روز سبز بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی
آمریکا در اختلاف با چین بر سر حادثه راداری، پشت ژاپن درآمد
سخنرانی ترامپ با طرح ادعای ایجاد تحولات اقتصادی در آمریکا
تغییری بزرگ در نظام بیمهای کارمندان
بازار کار آینده تحتتأثیر فناوریهای نوظهور
تیراندازی در دانشگاه کنتاکی؛ یک کشته ویک زخمی
پیشبینی یاتا از سود شرکتهای هواپیمایی در سال آینده
مادورو: بازارهای چین، هند، روسیه و ایران اکنون به روی ما باز است
سازوکار سفیدکردن خطوط برعهده وزارت ارتباطات است
کیت نانویی تشخیص خون مخفی برای پایش سرطان روده
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز