تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
بازگشت تبلیغات اپل و آمازون به توییتر
تاريخ:سيزدهم آذر 1401 ساعت 12:57
|
کد : 271934
|
مشاهده: 592
ایلان ماسک اعلام کرد شرکت اپل، تبلیغات در توییتر را به طور کامل ازسرگرفته است.
به گزارش ایسنا، مالک میلیاردر توییتر روز شنبه در صحبتهایی که در فضای توییتر اسپیس داشت، این خبر را اعلام کرد و گفت: اپل، بزرگترین آگهی دهنده در این شبکه رسانه اجتماعی است. ماسک که مدت بیش از دو ساعت از هواپیمای شخصی خود صحبت میکرد و بیش از ۹۰ هزار شنونده داشت، درباره اپل توضیح بیشتری نداد.
ایلان ماسک هفته گذشته، از اپل انتقاد کرده و تولیدکننده آیفون را متهم کرده بود تبلیغات در توییتر را تقریبا متوقف کرده و تهدید کرده است توییتر را از فروشگاه اپ استور حذف خواهد کرد. این اظهارات به نوعی اعلان جنگ از سوی ایلان ماسک علیه اپل بود که باارزشترین شرکت جهان و بزرگترین آگهی دهنده در توییتر است.
پس از این حمله لفظی، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل دیدار و اعلام کرد دو طرف مکالمه خوبی داشتند و سوءتفاهم درباره حذف توییتر از اپ استور، رفع شده است. ماسک گفت: تیم کوک برای او روشن کرده که اپل هرگز قصد انجام چنین کاری را نداشته است.
از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک، شرکتهای متعددی شامل جنرال میلز و فایزر در پی ابهامات در خصوص تغییر سیاستهای این پلتفرم شبکه اجتماعی در مبارزه با نفرت پراکنی و اطلاعات نادرست، تبلیغات در توییتر را متوقف کردند. ماسک روز شنبه در توییتی از آگهی دهندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، رویکرد جدید توییتر برای احراز هویت حسابها، به اوباش مجازی اجازه داده است هویت برندهای بزرگ را جعل کنند. ماسک گفت: امیدوار است برنامه احراز هویت توییتر که برای مقابله با جعل کنندگان هویت متوقف شده است، هفته آینده مجددا راه اندازی شود.
در همین حال، رویترز به نقل از خبرنگار پلتفرمر خبر داد شرکت آمازون قصد دارد تبلیغات در توییتر به ارزش سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار که به دلیل برخی تغییرات امنیتی در پلتفرم تبلیغات این شرکت شبکه اجتماعی متوقف شده بود را ازسربگیرد.
http://sanatnews.ir/News//271934
برچسب ها :
ایلان ماسک
,
اپل
,
آمازون
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز