اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
شنبه 22 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کیفیت، تجاری سازی و توسعه محصول از اولویت های گروه سایپا است
تاريخ:بيست و چهارم مهر 1401 ساعت 09:06
|
کد : 270556
|
مشاهده: 1313
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص خودروهای تجاری توجه ویژه ای در گروه سایپا وجود دارد و تجاری سازی جزء اولویت های اصلی است. رعایت دستورالعمل های کیفی در تولید محصولات استاندارد باید در اولویت همه همکاران قرار داشته باشد و با افزایش بهره وری، می توان ظرفیت و پتانسیل گروه را بالا برد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص خودروهای تجاری توجه ویژه ای در گروه سایپا وجود دارد و تجاری سازی جزء اولویت های اصلی است. رعایت دستورالعمل های کیفی در تولید محصولات استاندارد باید در اولویت همه همکاران قرار داشته باشد و با افزایش بهره وری، می توان ظرفیت و پتانسیل گروه را بالا برد.
محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاح و بازدید از خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار پادرا گفت: شرکت ایران کاوه سایپا یکی از شرکتهای استراتژیک گروه سایپا است که در چند سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.
او افزود: خودروهای تجاری در ایران از مزیت بالایی برخوردارند و شرکت ایران کاوه سایپا با تعریف پروژه های توسعه محور علاوه بر اینکه در خود کارخانه ایران کاوه سایپا اشتغالزایی ایجاد کرده، توانسته بستر ایجاد شغل در جامعه را نیز افزایش دهد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: تجاری سازی و کاربری سازی به دلیل درگیر بودن نیروی انسانی در مراحل تولید، امکان رشد اشتغال نیروی انسانی در آن مجموعه را افزایش می دهد و بر همین اساس سایپا با تمام توان تلاش خواهد کرد تا این موضوعات را در شرکت ایران کاوه سایپا افزایش دهد و اشتغال مناسبی در استان البرز ایجاد شود.
تیموری افزود: تولید خودروهای تجاری و کاربری سازی آنها علاوه بر افزایش ارزش افزوده محصول، رشد پایدار و توسعه برای گروه سایپا، می تواند تضمین کننده اشتغال مناسب در جامعه نیز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برای گروه خودروسازی سایپا برخوردار است.
او گفت: در حال حاضر در شرکت ایران کاوه سایپا، خودرو نیسان کاربری سازی می شود و در فاز بعدی تولید اتوبوس، مینی بوس و مینی باس است که در دستور کار قرار دارد و تولید این محصولات می تواند ظرفیت اشتغالزایی بالایی در این شرکت ایجاد کند.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: شرکت ایران کاوه سایپا با تکیه بر توان متخصصان داخلی امروز توانسته خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار نیسان پادرا را در راستای توسعه این شرکت راه اندازی کند که این موضوع نشان از ظرفیت بالای این شرکت در راستای تولید محصولات تجاری و کاربری سازی در گروه سایپا است.
تیموری افزود: گروه سایپا می تواند با هم افزایی، علاوه بر خلق ارزش و تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی، با تکیه بر متخصصان و کارکنان کل مجموعه در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.
او خاطر نشان کرد: سازمان باید به صورت یکدست و هماهنگ باشد تا امکان تولید محصول باکیفیت فراهم شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تعریف پروژه های مناسب و توسعه محور را در راستای اهداف سازمان مهم دانست و گفت: شکل گیری پروژه های مختلف در حوزه های تولید محصول می تواند برند گروه سایپا را در سال های آینده به جایگاه بالایی ارتقاء دهد.
تیموی گفت: تفکر سیستمی و توسعه محور در گروه سایپا شکل گرفته است که نیاز است با خلق ارزش و بهبود فرایندها، مسیر رشد و تعالی گروه خودرو سازی سایپا بیش از پیش هموار شود.
در ادامه حسین قربانی مدیرعامل شرکت ایران کاوه با ارائه گزارشی از افزایش 41 درصدی تولید محصولات شاسی وکاربری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: توسعه محصولات جدید درحوزه کاربری سبک با تولید اتاق بارهای کمپرسی نیسان و پادرا پلاس در دو نوع تک سوز و دوگانه سوز و همچنین اتاق بار یخچالی نیسان انجام شده است.
قربانی افزود: درحوزه طراحی و توسعه محصولات نیمه تریلر پیشرفت هایی صورت گرفته است که به زودی از محصولات نمونه و صادراتی رونمایی خواهد شد.
رونمایی از خودروی متصل به اینترنت توسط سایپا
افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو
http://sanatnews.ir/News//270556
برچسب ها :
سایپا
,
خودروهای تجاری
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
اعتراض استقلال به کمیته استیناف بابت جریمه ۲ میلیاردی ساپینتو
خالد مشعل موضع حماس درباره بحث سلاح و اداره غزه را اعلام کرد
روز سبز بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی
آمریکا در اختلاف با چین بر سر حادثه راداری، پشت ژاپن درآمد
سخنرانی ترامپ با طرح ادعای ایجاد تحولات اقتصادی در آمریکا
تغییری بزرگ در نظام بیمهای کارمندان
بازار کار آینده تحتتأثیر فناوریهای نوظهور
تیراندازی در دانشگاه کنتاکی؛ یک کشته ویک زخمی
پیشبینی یاتا از سود شرکتهای هواپیمایی در سال آینده
مادورو: بازارهای چین، هند، روسیه و ایران اکنون به روی ما باز است
سازوکار سفیدکردن خطوط برعهده وزارت ارتباطات است
کیت نانویی تشخیص خون مخفی برای پایش سرطان روده
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز