عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش نتیجه سالها تلاش در ایساکو است
تاريخ:بيست و دوم شهريور 1401 ساعت 11:31
|
کد : 269821
|
مشاهده: 1622
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایساکو در راستای کسب رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو طی نشست خبری که صبح روز گذشته (21 شهریورماه 1401) برگزار شد به تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده در این زمینه پرداخت.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایساکو در راستای کسب رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو طی نشست خبری که صبح روز گذشته(21 شهریورماه 1401) برگزار شد به تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده در این زمینه پرداخت.
به گزارش صنعت نیوز، بابک سلاجقه؛ مدیرعامل شرکت ایساکو با حضور در این نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: کسب جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ایساکو نتیجه سالها تلاش همکاران ما بوده است و حدودا 5 سال است که برای اشاعه تفکر علمی خدمات نوین پس از فروش در سازمان های خود برنامه ریزی کرده ایم.
وی افزود: شرکت ایساکو 13سال پیاپی موفق به کسب مقام اول در خدمات پس از فروش شده بود اما هیچگاه موفق به کسب رتبه یک نشده بود که خوشبختانه امسال موفق به کسب این جایگاه شد و قطعا این موفقیت از عشق به مردم سرچشمه می گیرد.
مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه تحریم ها و کرونا مشکلات زیادی در زمینه خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی به شرکت ها تحمیل کرد، یادآور شد: ما در ایساکو تصمیم گرفتیم به واسطه فشارهایی که در حوزه خدمات پس از فروش به مردم وارد شده با روی خوش با مردم صحبت کرده و در عین آرامش به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و قول دادیم تا پایان مشکلات کنار آنها خواهیم بود تا بتوانیم باری از روی دوش آنها برداریم.
سلاجقه عنوان کرد: تمامی شبکه های نمایندگی ایساکو از طریق سازمان های بازرسی و وزارت صمت مورد ارزیابی قرار میگیرند تا تمامی شاخص های مرتبط در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: ادعا نمی کنیم که هیچ ایرادی در عملکرد خود نداریم اما تمامی عملکرد پرسنل و شبکه های نمایندگی رصد و پایش ویژه میشود و زیر ساختهای علمی سازمان در حال توسعه است و پرسنل به صورت مرتب در حال آموزش هستند.
مدیرعامل شرکت ایساکو بیان کرد: تمامی شرکت های سطح کشور تاکنون بیش از رتبه دو و دو ستاره را کسب نکرده بودند که خوشبختانه با راهبری و هدایت مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو طی 9 ماه اخیر و روابط صمیمانه ای که ایشان در مجموعه ایجاد کردند برای نخستین بار موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش شدیم. چراکه کسب این جایگاه کار فردی نیست و نیازمند کار گروهی است و با تلاش های شرکت های زیرمجموعه تامین قطعات، معاونت کیفیت و توسعه و در نهایت ایساکو توانستیم تمام شاخص ها را با بالاترین نمره پاس کنیم.
سلاجقه خاطرنشان کرد: ایساکو ضمن اینکه همواره سعی بر این داشته که نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد اما کسب این رتبه و جایگاه قطعا مسئولیت ما را در ادامه مسیر بیشتر کرده و همکاران ما تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهند گرفت.
وی در ادامه در خصوص نحوه نظارت شرکت ایساکو بر جلوگیری از ورود قطعات تقلبی به شبکه خدمات گفت: از ابتدای سال جاری جلسات خوبی به همراه وزیر محترم صمت، مدیرعامل ایران خودرو و بنده در خصوص جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و غیر اصل به شبکه خدمات برگزار شده و به صورت منظم در حال پایش هستیم.
مدیرعامل شرکت ایساکو همچنین درباره ادغام شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا گفت: جلسات متعددی با مدیران سایپا یدک در این زمینه داشتیم تا مشکلات زیرساختی حل شود و با توجه به تفاوت های ساختاری امکان لینک شدن دو بخش باهم فراهم شود و در یک ماه آینده قرار است یک نمایندگی مشترک به صورت پایلوت راه اندازی شود و در صورت موفقیت، این طرح گسترش خواهد یافت.
حضور گروه سایپا در نمایشگاه شمال کشور
http://sanatnews.ir/News//269821
برچسب ها :
ایران خودرو
,
ایساکو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز