وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
شنبه 3 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین سواران
تاريخ:بيست و پنجم تير 1401 ساعت 13:18
|
کد : 268339
|
مشاهده: 1007
به گزارش صنعت نیوز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آنها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.
به گزارش صنعت نیوز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آنها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.
گروه خودروسازی سایپا بر اساس بررسی و شناختی که از مشتریان هر استان به دست آورده با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان به دنبال ایجاد یک تجریه دل نشین برای مشتری در استفاده محصول، خدمات و انتقال اقدامات انجام شده به مشتریان استفاده کننده از محصول است.
برهمین اساس گروه سایپا در هر نمایشگاه تخصصی خودرو با دعوت ازمشتریان که از محصول شاهین استفاده کرده اند و با برگزاری فوکوس گروپ و پرسشگری عمیق به دنبال دریافت اطلاعاتی است که از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا انتها یعنی از گام آگاهی رسانی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس از فروش و امداد و خدمات مشتریان را به دست آورد و به عبارتی تمامی نقاط تماس مشتری با مجموعه را ثبت و ضبط و سپس تحلیل کند.
در هر نمایشگاه تخصصی خودرو، بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلات پرسشگری انجام شده و سپس تجزیه تحلیل می شود و با جلساتی که با صاحبان فرآیندها برگزار می شود، نتایج و تحلیل های انجام شده از خواسته ها و گویه های مردم را که ثبت شده مطرح و در نهایت اقدامات اصلاحی با توجه به پرسشگری انجام شده تعریف و انجام می شود.
همچنین در حین برگزاری این کارگاه با توجه به آشنایی و شناختی که مجریان برگزاری با روند فرآیندها در سازمان دارند، سعی می شود که با توجه به درخواست ها و نیازها، علاوه بر تماس تلفنی، کانال های ارتباطی دیگر نیز معرفی شود.
علاوه بر این در فاصله برگزاری این کارگاه ها و به منظور تقدیر از مشتریان و ارتقا برند گروه سایپا، نشست هایی با کسب و کارهای تاثیرگذار سایپا جهت استفاده از تجربیات آنها در معرفی هر چه بهتر خدمات آن کسب و کار برای این گروه از مشتریان محترم انجام می گیرد.
گفتنی است مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) یا (CEM) به این معنی است که با استفاده از شناخت خوبی که از مشتری بهدست میآید، بتوان سلیقه و علاقه افراد را شناسایی و تجربهای مختص به آنها را برایشان فراهم کرد. البته یافتن اطلاعات کار آسانی نیست و مستلزم رصد کانالهای ارتباطی و تعاملات مشتری با سایپاست.
در گروه خودروسازی سایپا به مدیریت تجربه مشتری نیاز است تا بتوان نمای 360 درجه از مشتریان را ارائه کرد. تجربه مشتری شامل تمام تعاملاتی است که از طریق انواع مختلف کانالهای ارتباطی مانند پورتال، تلگرام، تلفن، پیامک، فکس، ایمیل و همچنین رسانههای اجتماعی با مشتریان در ارتباط با محصول و خدمات صورت میپذیرد.
تجربه مشتری ارزش های زیادی چون تقویت نام برند، افزایش فروش به مشتریان فعلی و یافتن مشتریان جدید، افزایش وفاداری مشتری به برند، کاهش هزینه از طریق کاهش ریزش مشتریان و افزایش تعهد کارکنان سازمان را برای سازمانها به ارمغان خواهد آورد.
هدفگذاری ایرانخودرو برای حضور در جمع خودروسازان رده دوم جهان
همکاری سایپا و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تولید موتور هیبرید شاهین
اقدام دانش پایه ایسیکو برای افزایش امنیت حمل قطعه و خودرو
http://sanatnews.ir/News//268339
برچسب ها :
سایپا
,
شاهین
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ناتو و اوکراین نشست اضطراری برگزار میکنند
مزایای سفر به ایران برای شهروندان ترکیه تشریح شد
مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو توسط جانبازان بالای۵۰ درصد
برنامههای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
هتل گرانفروش ۷ میلیارد ریال جریمه شد
یک عامل افزایش خطر مرگ ناشی از سرطانهای زنان قبل از ۷۰ سالگی
پزشکیان درگذشت مادر شهیدان نمکی را تسلیت گفت
پدر طارمی: پیام «مهدی» انگیزه قهرمانی به تیم فوتبال هفت نفره داد
بورس به مسیر صعود برگشت
نفت برنت در ۷۵ دلار ایستاد
پالایشگاههای چینی برای نفت ایران پول بیشتری میدهند
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز