وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
شنبه 3 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکتهای تولیدی است
تاريخ:دوازدهم خرداد 1401 ساعت 12:39
|
کد : 267506
|
مشاهده: 930
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین 1750 تا 1850 دستگاه است که باید به ظرفیت تولید 2000 دستگاه در روز برسیم.
او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستمها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار میگیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.
تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزههایی دانست که مدیران عامل شرکتهای گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.
در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخصها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.
در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینههای بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)
http://sanatnews.ir/News//267506
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
بازگشایی کامل جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال
صعود پرسپولیس در جام حذفی با طلسمشکنی مهاجم آنگولایی
عراقچی: تصویب قطعنامه علیه ایران با اقدامات متقابل مواجه میشود
علیپور: خوشحالیم پای ژوائو به گلزنی باز شد
گاریدو: بازیهای جام حذفی خطرناک هستند
صالحی امیری با نخستوزیر آذربایجان دیدار کرد
آغاز ریلگذاری راه آهن خاش - چابهار
وزیر راه: کریدور شمال - جنوب راهبردی ترین پروژه ریلی کشور است
وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر شارژ شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز