عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکتهای تولیدی است
تاريخ:دوازدهم خرداد 1401 ساعت 12:39
|
کد : 267506
|
مشاهده: 1217
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین 1750 تا 1850 دستگاه است که باید به ظرفیت تولید 2000 دستگاه در روز برسیم.
او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستمها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار میگیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.
تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزههایی دانست که مدیران عامل شرکتهای گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.
در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخصها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.
در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینههای بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)
http://sanatnews.ir/News//267506
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
توافقات مرزی ایران و افغانستان
عرضه اولین استیبلکوین وابسته به ین ژاپن
یک کنسرت تلفیقی از موسیقی کلاسیک و جز
حق نداریم حتی برای لحظهای متوقف شویم
پوتین قانون مشارکت راهبردی با ونزوئلا را امضا کرد
شناگر ایران فینالیست شد
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا به بالای ۸ همت رسید
۳۵۴ کیلوگرم شمش نقره در بورس کالا معامله شد
تالار صادراتی کیش پیشتاز عرضه های امروز بورس کالا
صادق: طرحهای هادی روستایی بازنگری میشود؛ ساخت شهرکهای مسکونی
لزوم مقابله مؤثر با پشه آئدس و پیشگیری از طغیان تب دنگی
شکایت استرالیا از فریبکاری مایکروسافت
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز