تکمیل راه آهن رشت - آستارا تا پایان دولت چهاردهم
|
تلاش میکنیم بار جادههای جنوبشرق استان تهران به ریل منتقل شود
|
عهد خود را با مردم مظلوم فلسطین تجدید میکنیم
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت: جذب سرمایهگذاری و مشارکت عمومی اولویت صنایع باشد
|
راهبرد رونق سرمایه گذاری برای تولید سرلوحه برنامه وزارت صمت قرار گرفت
|
تاکید وزیر راه و مسکن بر رفع چالش ها در سال سرمایه گذاری برای تولید
|
امنیت سفر یک مسئله فردی نیست
|
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
|
تجارت در بخش کشاورزی را تحریمناپذیر و سودآور میکنیم
|
تاکید رئیس جمهور بر استفاده از فناوری درتأمین امنیت
|
تهدید ناترازیها برای شرکتهای دانش بنیان فرصت است
|
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
|
دیدار وزیر راه و شهرسازی با دبیرکل اتحادیه بینالمللی حملونقل جادهای
|
سه شنبه 19 فروردين 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی بررسی شد
تاريخ:بيست و سوم فروردين 1401 ساعت 10:38
|
کد : 246388
|
مشاهده: 1472
به گزارش صنعت نیوز، چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
http://sanatnews.ir/News//246388
برچسب ها :
مدیرعامل
,
شرکت پایانه های نفتی
,
چالش ها و مشکلات
,
مدیریت خدمات پشتیبانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
نخل طلای افتخاری کن برای رابرت دنیرو
شهید و زخمی شدن ۴ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنان
بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده مشروط به پرداخت اصل مالیات
اعزام و پذیرش بیش از ۲.۷ میلیون مسافر نوروزی در فرودگاههای کشور
بازمعماری کارت هوشمند سوخت و استفاده از کارتهای بانکی
نشست خبری نتانیاهو و ترامپ لغو شد
هشدار نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچهای سمی
واریز اعتبار کالابرگ دهک یک تا سه درآمدی؛ از پسفردا
ابتکار جدید ناسا برای تصفیه آب مریخ
جنگ تجاری آمریکا زمینهساز سقوط بازار رمزارزها شد
هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول
سرمایهگذاری در صنعت غذا، پیشران تولید و ارتقای سلامت عمومی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز