چهارشنبه 13 تير 1403

اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری کشور

  تاريخ:چهارم خرداد 1388 ساعت 16:07   |     کد : 22020   |     مشاهده: 1071
به گزارش صنعت نیوز، با حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری ایران در استان سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری ایران در استان سمنان راه اندازی شد.

این راهنما به همت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با هدف معرفی بناها،آثار تاریخی و اشیا به نمایش درآمده در موزه های استان سمنان ایجاد شده است.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این سامانه به سفارش این سازمان و به دست متخصصان داخلی طراحی شده و تحت لیسانس این سازمان قرار دارد که هنمزمان با سفر هیات دولت به استان سمنان و با حضور رحیم مشایی این سیستم راه اندازی شد.

سید عباس دانایی گفت: این سامانه قابلیت ارائه اطلاعات شنیداری را به میزان حداقل چهار و نیز اطلاعات صوتی به میزان تعداد نامحدودی به زبان های رایج دنیا را دارد که در نظر داریم تا 6 ماه آینده تولید این وسیله الکترونیکی را به تولید انبوه برسانیم.

 

http://sanatnews.ir/News/1/22020
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است