اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری کشور
به گزارش صنعت نیوز، با حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری ایران در استان سمنان راه اندازی شد.
تاريخ : چهارم خرداد 1388 ساعت 16:07   کد : 22020

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین راهنمای صوتی الکترونیکی گردشگری ایران در استان سمنان راه اندازی شد.

این راهنما به همت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با هدف معرفی بناها،آثار تاریخی و اشیا به نمایش درآمده در موزه های استان سمنان ایجاد شده است.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این سامانه به سفارش این سازمان و به دست متخصصان داخلی طراحی شده و تحت لیسانس این سازمان قرار دارد که هنمزمان با سفر هیات دولت به استان سمنان و با حضور رحیم مشایی این سیستم راه اندازی شد.

سید عباس دانایی گفت: این سامانه قابلیت ارائه اطلاعات شنیداری را به میزان حداقل چهار و نیز اطلاعات صوتی به میزان تعداد نامحدودی به زبان های رایج دنیا را دارد که در نظر داریم تا 6 ماه آینده تولید این وسیله الکترونیکی را به تولید انبوه برسانیم.